Blondiemamma Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Bare lurer... Finnes det egentlig kondomdresser for små hunder? Rygglende ca 35?
Kristiin Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Ganske sikker på at jaagerens kondomdress finnes til små hunder og ja..
Huldra Skrevet 14. Januar 2009 Rapporter Skrevet 14. Januar 2009 Nei, str 1 er den minste (Tulla bruker str 5), og Aynï har en str 1, men den er alt for stor til henne; dvs lang i ryggen (ca 5-10 cm for lang), ellers er den tettsittende nok. Husker ikke hva lengden er. Likevel går det an å bruke den, men jeg må teipe beina med elektriker-tape, og jeg må ofte sjekke henne og passe på at alle beina er der de skal, at det ikke er kommet haugevis med snø inn fra baksiden, at halen ikke har forsvunnet inn bak, osv. Så vidt jeg vet er det kun Jægerens superdekken som er kondomdressen, dvs det fins ingen andre som lager de, og de har altså ikke så små størrelser som vi gjerne skulle ønske.. Edit: Jægerens superdekken,str.nr.1,bryst minimum 55cm,maks 65cm,tispe De måler altså omkretsen rundt brystet (siden dressen skal være tettsittende), og rygglengde ser jeg ikke så mye info om. Her er link.
nettemoren Skrevet 14. Januar 2009 Rapporter Skrevet 14. Januar 2009 Har ikke hurtta en slik dress også? Mener jeg så noe lignende på dyrebutikken når jeg kjøpte "regndressen" til Pippi. Skal jammen se om jeg har mulighet å stikke innom der i ettermiddag.
Blondiemamma Skrevet 14. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2009 Jeg har jo Hurrta overtrekksdressen til Blondie, og den fungerer fint den, men den kladder pelsen hennes noe forferdelig <_<
ToneC Skrevet 14. Januar 2009 Rapporter Skrevet 14. Januar 2009 Foreløpig det nærmeste jeg har kommet... Er det kondomdresstoffet du er mest ute etter, eller ok dekken som går ned på føttene?
Blondiemamma Skrevet 14. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2009 Foreløpig det nærmeste jeg har kommet... Er det kondomdresstoffet du er mest ute etter, eller ok dekken som går ned på føttene? Er nok kondomdress stoffet. Jeg har jo Hurrta sin dress og den er det jo lange ben på. Men jeg skulle likt å prøvd en annen dress som ikke kladder pelsen hennes så veldig, og som holder alle snøklumper unna.
Huldra Skrevet 14. Januar 2009 Rapporter Skrevet 14. Januar 2009 Er nok kondomdress stoffet. Jeg har jo Hurrta sin dress og den er det jo lange ben på. Men jeg skulle likt å prøvd en annen dress som ikke kladder pelsen hennes så veldig, og som holder alle snøklumper unna. Kladder = tover, floker el.l.? I så fall kan jeg ikke skryte vilt og uhemmet av kondomdressen. :closedeyes: Tullas pels floker seg i alle fall kjempemasse i den, og det etter kun en tur. Jeg burde egentlig kammet gjennom hele henne etter en tur i den. Aynïs pels er jo helt annerledes, og dressen sitter annerledes, så den tover sjelden.
nettemoren Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Var mer jakke den jeg så på butikken der jeg kjøpte hurtta dressen. Dekket kun forbein, bryst, og rygg. Pippi tover ikke i Hurtta dress, men hun er ganske kortnappet for tiden, så kanskje derfor?
Blondiemamma Skrevet 15. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Kladder er det samme som floker eller tover ja Blondie har ganske stri pels på ryggen, men benhårene hennes er nok en god del mykere en på en cain ja
Huldra Skrevet 15. Januar 2009 Rapporter Skrevet 15. Januar 2009 Kladder er det samme som floker eller tover ja Blondie har ganske stri pels på ryggen, men benhårene hennes er nok en god del mykere en på en cain ja Ja, de er veldig myke. Nå har ikke jeg prøvd en Hurtta-dress (kun kondomdress), men det floker seg i alle fall i kondomdressen! Tulla har ganske myk pels, og det er til tider helt forferdelig..
minstemann Skrevet 28. Januar 2009 Rapporter Skrevet 28. Januar 2009 hvis du er bittelitt fingernem så er det mønster i boken "sy og strikk til hunden" så bare lager du en
Blondiemamma Skrevet 28. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2009 hvis du er bittelitt fingernem så er det mønster i boken "sy og strikk til hunden" så bare lager du en dårlig med sånne evner ja
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar