Tuskelusken Skrevet 20. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2009 Hvis det var sånn du mente da. Om godskjent vil jeg se en en hest som blir trent på ridebane
Tuskelusken Skrevet 20. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2009 Opsi Trodde det var en hest med stor fart jeg
Mirapusen Skrevet 21. Januar 2009 Rapporter Skrevet 21. Januar 2009 Holder denne? ikke heelt, men eneste bildet jeg hadde gitt...
Tuskelusken Skrevet 21. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Januar 2009 Det gjør den sikkert for det er ingen andre som har et bilde ser det ut som . Hva bilde vil du se?
Nowisclee Skrevet 24. Januar 2009 Rapporter Skrevet 24. Januar 2009 Nå er det 3 dager siden siste ønske, så jeg tar meg den frihet å legge inn et nytt et.. Jeg vil se to hester sammen som tydelig ikke er gode venner.
Tuskelusken Skrevet 24. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Januar 2009 Dette er noen hester fra en rideleir jeg var på. Den hvite og den røde hesten var IKKE venner. De sto å krangla ved gjerdet hele tiden og når vi rei tur måtte de som rei de holde seg unna hverandre. Jeg vil se en hest som gjesper eller viser tunge/tenner på en annen måte.
Nowisclee Skrevet 24. Januar 2009 Rapporter Skrevet 24. Januar 2009 Kilmore står i hengeren og gjesper/gaper/leker med tunga på vei hjem fra løp på Drammen. Da vil jeg se en hest som noen sitter på for aller første gang!
Tuskelusken Skrevet 24. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Januar 2009 Mener du at rytteren sitter på en hest for første gang, eller at hesten blir ridd for første gang? (Kult bilde forresten )
Nowisclee Skrevet 24. Januar 2009 Rapporter Skrevet 24. Januar 2009 Mener du at rytteren sitter på en hest for første gang, eller at hesten blir ridd for første gang? (Kult bilde forresten ) At hesten blir ridd for første gang, mente jeg. Hehe, takk, jeg var heldig med det.
Evelzz Skrevet 24. Januar 2009 Rapporter Skrevet 24. Januar 2009 Måtte bare hive inn det geipebildet.. Det er stiiiilisch! EDIT: Slutten av 1. turen mener jeg... Jeg vil se en hest med seiersdekken eller rosett!
Coco Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Skrevet 25. Januar 2009 Herregud å den hesten var lik min gamle eks traver! Jeg måtte se på bilde av ho for å være sikker! Manglet bare en hvit prikk på nesa! He he, trodde min Bijou var den eneste som gjorde slik med tunga! Gjør han/hun det når hun har drukket vann og eller?
Evelzz Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Skrevet 25. Januar 2009 Hihi, Remmis gjør alltid det etter han har spist drukket ja Han er søt, eller hva? Få se bilde av din og daa!
Coco Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Skrevet 25. Januar 2009 tror ikke jeg har bilde av hun som gjør det da>< Mamma har kanskje bilde av det. men jeg bor jo ikke hjemme hos de lenger så.... blah. får vente til det kommer opp noe jeg kan legge inn bilde på^^
Tuskelusken Skrevet 26. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2009 Det ser ikke ut som noen har et bilde, Charpi. Har du et nytt ønske? :rolleyes2:
Mirapusen Skrevet 26. Januar 2009 Rapporter Skrevet 26. Januar 2009 har sikkert tusen sånne bilder, stevnefotograf jeg vetu jeg vil se en hest som koser seg :rolleyes2:
Tuskelusken Skrevet 26. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2009 TO hester som koser seg. :rolleyes2: Jeg vil se det fineste hestebilde du har!
Coco Skrevet 26. Januar 2009 Rapporter Skrevet 26. Januar 2009 slang meg på det fineste heste bildet jeg^^ jeg vil se en hest som gjesper!
Tuskelusken Skrevet 27. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Januar 2009 Har du et annet bilde? Det ser ut som om ingen har det. Kjempefint bilde forresten!
Ingidano Skrevet 27. Januar 2009 Rapporter Skrevet 27. Januar 2009 har bilde av en hest som gjesper, men desverre ikkje digitalt...
Zoey Skrevet 27. Januar 2009 Rapporter Skrevet 27. Januar 2009 Hahaa! Jeg har faktisk et bilde av Billa som gjesper! Jeg vil se en hest som jobber løsgjort og korrekt under rytter.. (og jeg er streng:P)
Nowisclee Skrevet 27. Januar 2009 Rapporter Skrevet 27. Januar 2009 Jeg vil se en hest som jobber løsgjort og korrekt under rytter.. (og jeg er streng:P) Nå vet jeg ikke om du synes det er et godt nok bilde til å få noe ut av, men det var det bildet han gikk best på, selv om det ikke var det beste bildet. Filmen hadde vært bedre, menmen.. :P
Zoey Skrevet 27. Januar 2009 Rapporter Skrevet 27. Januar 2009 Nå vet jeg ikke om du synes det er et godt nok bilde til å få noe ut av, men det var det bildet han gikk best på, selv om det ikke var det beste bildet. Filmen hadde vært bedre, menmen.. :P Mnjææ.. Litt vanskelig å se ut i fra ett bilde, men ser ut som om han kunne vært litt bedre innunder seg bak, og kommet litt bedre over ryggen, og dermed fått nesa litt med ned og frem og ikke vært bak loddplan... Men...:Godkjent...under tvil..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar