Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg vil se...

Tuskelusken

Recommended Posts

• Svar 175
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Nå er det 3 dager siden siste ønske, så jeg tar meg den frihet å legge inn et nytt et..

Jeg vil se to hester sammen som tydelig ikke er gode venner.

Skrevet

Dette er noen hester fra en rideleir jeg var på. Den hvite og den røde hesten var IKKE venner. De sto å krangla ved gjerdet hele tiden og når vi rei tur måtte de som rei de holde seg unna hverandre.

25tdngg.jpg

Jeg vil se en hest som gjesper eller viser tunge/tenner på en annen måte. :ahappy:

Skrevet

Kilmore står i hengeren og gjesper/gaper/leker med tunga på vei hjem fra løp på Drammen.

Da vil jeg se en hest som noen sitter på for aller første gang! :ahappy:

Skrevet
Mener du at rytteren sitter på en hest for første gang, eller at hesten blir ridd for første gang?

(Kult bilde forresten :hyper: )

At hesten blir ridd for første gang, mente jeg. Hehe, takk, jeg var heldig med det. :ahappy:

Skrevet

IMG_8240.jpg

Måtte bare hive inn det geipebildet.. :hyper: Det er stiiiilisch!

EDIT:

Slutten av 1. turen mener jeg...

n538704038_1032409_3358.jpg

Jeg vil se en hest med seiersdekken eller rosett! :ahappy:

Skrevet

IMG_8240.jpg

Herregud å den hesten var lik min gamle eks traver! Jeg måtte se på bilde av ho for å være sikker! Manglet bare en hvit prikk på nesa! He he, trodde min Bijou var den eneste som gjorde slik med tunga! Gjør han/hun det når hun har drukket vann og eller?

Skrevet

tror ikke jeg har bilde av hun som gjør det da>< Mamma har kanskje bilde av det. men jeg bor jo ikke hjemme hos de lenger så.... blah. får vente til det kommer opp noe jeg kan legge inn bilde på^^

Skrevet

Hahaa! Jeg har faktisk et bilde av Billa som gjesper!:lol:

DSC00040.jpg

Jeg vil se en hest som jobber løsgjort og korrekt under rytter.. (og jeg er streng:P)

Skrevet
Jeg vil se en hest som jobber løsgjort og korrekt under rytter.. (og jeg er streng:P)

Nå vet jeg ikke om du synes det er et godt nok bilde til å få noe ut av, men det var det bildet han gikk best på, selv om det ikke var det beste bildet. :lol: Filmen hadde vært bedre, menmen.. :P :P

Skrevet

Nå vet jeg ikke om du synes det er et godt nok bilde til å få noe ut av, men det var det bildet han gikk best på, selv om det ikke var det beste bildet. :lol: Filmen hadde vært bedre, menmen.. :P :P

Mnjææ.. Litt vanskelig å se ut i fra ett bilde, men ser ut som om han kunne vært litt bedre innunder seg bak, og kommet litt bedre over ryggen, og dermed fått nesa litt med ned og frem og ikke vært bak loddplan... Men...:Godkjent...under tvil.. :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...