Gå til innhold
Hundesonen.no

Huskatt på utstilling?


Choovanski

Recommended Posts

Eg har ein 6 mnd gamal nyyyydeleg kvit huskatt. Eg har aldri vurdert rasekatt, og ikkje eingong sneia tanken på å drive med utstiling og slikt. Men så sat eg her ein kveld og las i boka Katteleksikon som er utgiven av Royal Canin, og der stod det at det fins ein "huskatt-avdeling" innan katteutstilling. Det har eg aldri høyrt om før...? Og så vart eg litt nysgjerrig, då, for eg traff ei dame på venterommet hjå dyrlegen då pusen skulle inn til kastrering, som meinte han var "det vakreste jeg nooooen gang har sett". Ho hadde ein perser sjølv og virka ganske dreven i faget...

Eg tviler vel litt på at eg drar med pjusken på utstilling uansett, men no vart eg litt nyfiken - fins det verkeleg utstillingar for huskattar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...interessant. No fekk eg nesten litt lyst å prøva...her er eit bilete, kva syns de? Ikkje så veldig bra bilete kanskje, men det er litt vanskeleg å få teke eit ordentleg eit! :rolleyes:

Kjempefin! :rolleyes2:

Men er den helt hvit? Hvis de ikke har noe grått på seg er de ofte døve. Hvis ikke har de hatt en grå flekk tidligere som er borte :sleep: Vet ikke om det finnes katter som aldri har hatt noen andre farger, som er helt hvite, og som ikke er døve..? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin! :lol:

Men er den helt hvit? Hvis de ikke har noe grått på seg er de ofte døve. Hvis ikke har de hatt en grå flekk tidligere som er borte :) Vet ikke om det finnes katter som aldri har hatt noen andre farger, som er helt hvite, og som ikke er døve..? :lol:

Det er heilt kvit, og den er i alle fall ikkje døv, sjølv om han - som kattar flest - høyrer når han vil... :P

Som regel har døve katter også blå auger, og det hender òg at ein katt har eitt blått og eitt grønt (f eks) auge. Då er den gjerne døv på den sida den har blått auge. Pusen min har grågrønne auger, men søstra hans hadde blå, og ho er døv.

Me testa den ganske grundig på hørsel i byrjinga, men den høyrer når me roper på den ute, og første gong me satte på musikk i stova vart han heilt forvirra, for det pleier å vera ganske stille hjå oss... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den må også være kastrert. Og muligens Chippet? Var snakk om at den loven skulle komme iallefall. :lol:

Jepp, den må vera kastrert/chippa. Det vart han rett før jul. Han hadde eine testikkelen i buken, så dei måtte til med ordentleg inngrep, så han har litt lite pels på magen akkurat no... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå så vakker pus^^ Ligner litt på pusen min bortsett fra at hun blei på et tidspunkt bortskjemt etter at vi steriliserte henne så nå er hun bare overvektig og lat.. Hvite puser er sååå herlig^^

Takk! :lol: Pusen har ikkje vist teikn til latskap og matlyst enno, men han er vel ikkje såkalla kjønnsnøytral heilt enno. Det kjem nok...etter at kvalpen kom i hus syns me faktisk pusen er ganske tynn, men det er vel fordi me er blitt vand med å lempe rundt på ein kompakt, 5 kilo tung klump av ein labrador...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heilt kvit, og den er i alle fall ikkje døv, sjølv om han - som kattar flest - høyrer når han vil... :cry:

Som regel har døve katter også blå auger, og det hender òg at ein katt har eitt blått og eitt grønt (f eks) auge. Då er den gjerne døv på den sida den har blått auge. Pusen min har grågrønne auger, men søstra hans hadde blå, og ho er døv.

Me testa den ganske grundig på hørsel i byrjinga, men den høyrer når me roper på den ute, og første gong me satte på musikk i stova vart han heilt forvirra, for det pleier å vera ganske stille hjå oss... hehe

Aha! :ahappy: Ja, nå husker jeg jo :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...