Gå til innhold
Hundesonen.no

min staff..


singh.staff

Recommended Posts

hei.. Jeg har en Engelsk staffordhire bull terrier som er 8uker gammel.. vi har vært sammen nå i 3 dager og det konstant....

Han koser seg kjempe masse tror jeg:)

Så kommer noen spm fra en ny begynner..

Han sover nesten HELE tiden... er det slik at den skal sove 22timer?

Mange ganger når han leker så tar han med seg leken sin inn i hunde huset sitt.. Hvordan kan jeg få han til å leke mer sammen med meg? :lol:

Så drivern å lager pipe lyder selv om jeg er tilstede.. Hva kan det være.? Jeg går jo ut hver gang han skal tisse eller bæsje! koser jeg for lite med han? :lol:

Gleder meg til valpekurs i februar siden dette er min alle første hund.

Skal legge ut masse bilder snart...

Takk på forhånd.:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du som har en som sover så mye :lol: neida. har en på 16 uker. Han sover nesten aldri. raser rundt og spiser opp leiligheta :lol: han er nusseligste lille vennen min <3

De lydene er ikke noe å tenke på. Kan hende det er hans måte å uttrykke seg på. Har han vondt i magen? Voksesmerter? kjeder han seg? Vil han ha oppmerksomhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje den savner mamman sin, og er ikke heelt trygge på omgivelsene enda. Det roer seg etterhvert. Den trenger nok bare litt tid :lol:

Ang soving. Min sov også veldig mye i den alderen, men bare vent.. om noen få uker er det full fart rundt i stua :lol:

Får vi se bilde av han kanskje? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min peip som bare det første uka. Er nok litt rart å komme til et nytt sted :-)

Var hos henne mesteparten av tiden, men prøvde å ikke trøste og sånn når hu peip, heller bare sørge for at hu hadde det komfortabelt og trygt.

Gleder meg til å se bilder, jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min peip som bare det første uka. Er nok litt rart å komme til et nytt sted :-)

Var hos henne mesteparten av tiden, men prøvde å ikke trøste og sånn når hu peip, heller bare sørge for at hu hadde det komfortabelt og trygt.

Gleder meg til å se bilder, jeg :lol:

Helt sånn plutselig etter at jeg postet så har vi lekt KJEMPE KJEMPE masse og Shero har nesten begynnt å forstå at det skal tisses og bæsjes ute... Han er bare heeeeeeeeeeelt KONGE!

Noen bilder av bestevennen min<3

n54104061315707551081yr2.th.jpg

n54104061315707561304lq4.th.jpg

n54104061315707571520dc5.jpg

w604.png

Disse bildene er fra når jeg møtte Shero for aller første gang..

har egentlig masse bilder mn finner ikke kablen til å laste dem over på pcen:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Luckystaff

For en nydelig liten krabat!! :rolleyes2:

Du må gjerne legge ut flere bilder når du finner den kabelen! :whistle: hihi...kan nesten ikke vente til jeg får min egen!!! :sleep:

Hvor har du kjøpt han fra forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig liten krabat! :whistle:

Du må gjerne legge ut flere bilder når du finner den kabelen! :yawn: hihi...kan nesten ikke vente til jeg får min egen! :yes:

Hvor har du kjøpt han fra forresten?

Han er bare heeeelt konge:D:D Du burde glede deg KJEMPE KJEMPE masse! Jeg hentet han fra sverige. Han har virkelig begynt å like seg ute.. Idag har vi vært en halv dag på jobben altså 4 timer i bil og dette liker han virkelig godt..

Når shero leker med meg så virker det som han bare vil bite.. og noen ganger begynner han og bjeffe... Er han redd meg eller er det sånn de oppfører seg? kan bli litt slitsomt til tider... :rolleyes2:

But one thing is for real I LOVE HIM :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Luckystaff
Edit: OT, men når får du din valp, Luckystaff?

tispa blir parra i slutten av måneden! :rolleyes2: så jeg har endel venting foran meg...:whistle: men den som venter på no godt...osv...:sleep: koser meg med valpeshopping så lenge jeg! :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tispa blir parra i slutten av måneden! :rolleyes2: så jeg har endel venting foran meg...:whistle: men den som venter på no godt...osv...:sleep: koser meg med valpeshopping så lenge jeg! :yawn:

Ventet i et halvt år jeg så jeg skjønner hva venting vil si :yes:

Blir stor- stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Luckystaff

hvilke spørsmål? :lol: om valpen er redd for deg når den biter og bjeffer under lek?

kan jo hende han er litt usikker siden du ikke har hatt han så lenge ennå, men tror nok det er helt vanlig valpelek...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får jeg lov og spørre om navn på en av foreldrene hans ?

gratulere med fin valp også! litt biting er ikke u normalt, men man bør vel helst ikke oppfordre det :whistle:

bare prøv og bytte med en leke når han biter og ikke lag noe ut av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det gått en uke imorgen.. Angrer ikke ETT eneste sekund.. Han er bare heeeeeelt konge.. vi kommer skikkelig godt overens og han har ikke tisset eller bæsjet inne på 3dager, han går selv frem til døren og venter til jeg lukker opp døren.. Har også kjøpt litt vom mat eller hva det nå heter.. skal finne kabelen imorgn så da blir det bilder... PROMISS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...