Gå til innhold
Hundesonen.no

Doggis Kalender 2010


Coco

Recommended Posts

Grunnen til at jeg ikke sier at folk kan sende inn egene bilder er fordi jeg er fotografi student og trenger erfaringen så mye som at jeg ikke får prosjektet godkjent om jeg ikke kar tatt bildene selv. Jeg får jo dessverre ikke dratt opp til Nord og uansett ville ikke alle hundene fått mulighet til å være med på kalenderen av den enkle grunn at det er jo mer enn 12 hunder på forumet. Det er ikke en konkurranse og jeg beklager hvis det virket slik jeg hadde bare håpet at de som ville og hadde mulighet (altså ikke bor langt unna eller kunne tenke seg å reise) ville stille opp på dette prosjektet. Vlagte navnet Doggis kalenderen ikke bare fordi det er fra Doggis forum hundene kommer fra men også at det er ganske selvforklarende.

Det er helt og holdent opp til en og en hver om man vil kjøpe kalenderen eller ikke. Og igjen jeg beklager hvis noen ble lei seg for at hundene deres ikke kan delta pga avstand, men slik vil det jo alltid være? Skulle det vært noen fra Nord Norge som gjorde dette kunne jo ikke vi fra Østlandet deltatt heller? Håper dere som kanskje ble litt lei dere så poenget mitt. Var ikke meningen å gjøre dette om til en konkurranse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Super ide synes jeg! :lol:

Hadde vært veldig kult om du kunne legge noen av fotoshootene til utstillinger. Da hadde mange flere hatt sjansen til å delta :lol:

Selma vil gjerne være kalenderpike, men vi bor i Trondheim... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint tiltak. Og så får noen av de som bor i andre ender av landet heller dra i gang en 2011 kalender på sin kant av landet enn å sutre over at hundene deres ikke kommer med når det først er noen som tar initiativ for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å møtes i en park i Oslo i morgen hvor hundene kan løpe litt fritt? Jeg kan på dagen i morgen i noen timer. Dagen endret seg for egentlig skulle jeg ikke noen ting men det viser seg at ejg og min samboer skal på visning til et hus på kvelden^^ Men hvor i Oslo kan en gjeng hunder løpe trykt sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint tiltak. Og så får noen av de som bor i andre ender av landet heller dra i gang en 2011 kalender på sin kant av landet enn å sutre over at hundene deres ikke kommer med når det først er noen som tar initiativ for det...

Njæsj, er da ikke sutring :rolleyes2: Folk vil bare være med! -Fordi det er et kjempefint tiltak :whistle: Enig i at det er et flott initiativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott tiltak!

Men usj.. ta bilder i dette været, da gitt? Burde kanskje vente til snøen ligger frostfull og pen over bakken igjen?

Av parker er vel frogneparke et godt alternativ, ellers er det fint i Mærradalen eller ved Bogstadvannet? (Bogstad Camping f.eks er herlig for hundene å løpe på!)

Echo (til Mamma) kan sikkert stille opp om det blir et av de nevnte områdene, men jeg tror nok at jeg blir her med Mini-yodel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke på værmeldinger lenger>< tror jeg må begynne med det. Men ja du har et poeng... er jo ikke veldig fint vær nå... he he Kan ikke noen som faktisk følger med på været si i fra? (vi har ikke tv om dagen... ingen kanaler i vertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, iallefall om du skal ha et bilde som representerer Januar, er vel ikke dette akkuratt været. Forøvrig kan www.yr.no

anbefales for TV-løse "vær-lurere" :rolleyes2:

Edit: Et lite tips: Sett opp en tid hver mnd (Et bilde som representerer hver mnd, right?), og de som har mulighet til å møte opp på ditt valgte sted på ditt valgte tidspunkt blir tatt bilde av. Enklere for alle parter, huh?

Kunne jo blitt et flott Doggis-treff ut av slikt også :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Et lite tips: Sett opp en tid hver mnd (Et bilde som representerer hver mnd, right?), og de som har mulighet til å møte opp på ditt valgte sted på ditt valgte tidspunkt blir tatt bilde av. Enklere for alle parter, huh? Kunne jo blitt et flott Doggis-treff ut av slikt også :rolleyes2:

Det synes jeg også var en glimrende idè ! Den som kan og vil møtes på gitt sted og tid for fotoshoot ! Smart :whistle:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg ikke sier at folk kan sende inn egene bilder er fordi jeg er fotografi student og trenger erfaringen så mye som at jeg ikke får prosjektet godkjent om jeg ikke kar tatt bildene selv. Jeg får jo dessverre ikke dratt opp til Nord og uansett ville ikke alle hundene fått mulighet til å være med på kalenderen av den enkle grunn at det er jo mer enn 12 hunder på forumet. Det er ikke en konkurranse og jeg beklager hvis det virket slik jeg hadde bare håpet at de som ville og hadde mulighet (altså ikke bor langt unna eller kunne tenke seg å reise) ville stille opp på dette prosjektet. Vlagte navnet Doggis kalenderen ikke bare fordi det er fra Doggis forum hundene kommer fra men også at det er ganske selvforklarende.

Det er helt og holdent opp til en og en hver om man vil kjøpe kalenderen eller ikke. Og igjen jeg beklager hvis noen ble lei seg for at hundene deres ikke kan delta pga avstand, men slik vil det jo alltid være? Skulle det vært noen fra Nord Norge som gjorde dette kunne jo ikke vi fra Østlandet deltatt heller? Håper dere som kanskje ble litt lei dere så poenget mitt. Var ikke meningen å gjøre dette om til en konkurranse.

Ikke vær lei deg du Coco. Er nok ingen som føler seg utelatt for vi ser jo alle at det er en umulighet å få alle hundene avbildet. Kjempeartig tiltak er det uansett! Lykke til med avbilding av minimum 12 gale hunder *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist nyhet alle sammen. Jeg får ikke gjennomført prosjektet da jeg har blitt rammet av en familie krise. Jeg er nødt til å bruke min tid på famlilen og får ikke tid til dette prosjektet. Blir nok ikke værenes mye her inne heller. Så beklager til alle som hadde så lyst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist nyhet alle sammen. Jeg får ikke gjennomført prosjektet da jeg har blitt rammet av en familie krise. Jeg er nødt til å bruke min tid på famlilen og får ikke tid til dette prosjektet. Blir nok ikke værenes mye her inne heller. Så beklager til alle som hadde så lyst...

Uffda.. Håper alt ordner seg.. :whistle: Det siste du skal tenke på er vel om noen blir skuffet. Tror alle her inne skjønner at ting kan skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var trist... En original og fin ide!

Men da kan vi kanskje ta opp ide nr. 2? (med mindre noen har lyst til å overta som fotograf etter Coco?)

Fotokonkurranse hver mnd, der vinneren blir med i Doggis-kalender anno 2010?

Åltså, tema for Januar blir "Januar-hunden" osv.

På den måten har alle mulighet til å bidra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...