Gå til innhold
Hundesonen.no

Ball utløser


Eros

Recommended Posts

Hei.. jeg er på jakt etter priser på fjernstyrte ball utløsere... men jeg finner jo ingen :) og lurte på om noen her inne som vet om noen nett sider man finner sånt... jeg har googla og googla men finner ingenting :)

Takk for alle tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. jeg er på jakt etter priser på fjernstyrte ball utløsere... men jeg finner jo ingen :lol: og lurte på om noen her inne som vet om noen nett sider man finner sånt... jeg har googla og googla men finner ingenting :)

Takk for alle tips

Jeg har en helt lik til den de selger på canis, ikke brukt (ligger fortsatt i esken) som du kan få kjøpe for 3.000,- + frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg skjønner hvordan type du tenker på. Jeg har en sånn selv... Den er litt slitt så jeg klarer ikke å se hvem som er produsent og jeg kjøpte min brukt... Men jeg er ganske sikker på at merket enten er Innotek eller Dogtra, men jeg finner den ikke på hjemmesiden til noen av dem.. Men det kan kanskje hjelpe deg om du søker litt på forhandlere av produker fra dem.

Edit: tror pris på dem ny ligger fra 3500 til 4000. jeg betalt 3000 for min brukt. Hundene synes den er kjempe gøy og jeg bruker min både til å belønne rundering på banen og i skogen både på dø gjennstander i skogen og IPO fremadsending, trener beokning med den...mange kule bruksområder :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen bilde av en slik?

Jeg har ikke, men jeg kan forsøke å knipse et. :rolleyes2:

Edit: Da jeg henta frem ballutløseren for å ta bilde av den klarte jeg å tyde ordet "dogtrophy" og klarte da å søke frem ballutløseren på internet. Den jeg har heter da Innotek Dog trophy

http://www.johnhumphris.com/proddetail.asp?prod=MC756SC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en fjernstyrt ballutskyter..Kul sak som kan brukes til så mangt..(f. eks melding på gjennstand, fremmadsending etc.) Den jeg har er kjøpt på Canis ( http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=L140 ), og koster kr 3800,-..

Eneste jeg har å utsette på denne er at den av og til må skrus (les: demonteres) opp for å feste koblingen til batteriet skikkelig, siden denne ofte løsner hvis den mistes i bakken e.l...Mulig det er bare min, men det tviler jeg egentlig på:rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...