Gå til innhold
Hundesonen.no

Dyretannleger?


Recommended Posts

Det blir rotfylling. Jeg føler at jeg ikke vil trekke tanna på lille 16 mnd gutten min..

Tusen takk for alle synspunkter, det har hjulpet meg mye selv om det kanskje ikke virker sånn når jeg tar denne beslutninga :rolleyes2:

Masse lykke til til voffen da. Så håper vi det går bra! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opererte på Onsdag og alt gikk superfint! De fikk bygd den opp uten å sette krone så nå kan du ikke se at det er noe galt med den :ahappy: Om 6 mnd skal vi etterøntge han for å se hvordan det står til og så vært år fra da av :hyper: Innmari fornøyd med Dr. Ueland og hvordan resultatet ble :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Satt å leste gamle tråder, og kom over denne. Hvordan går det med tanna nå?

Den er knallfin den :lol: Nå er det jo et år siden den ble operert og det gikk veldig greit! IMG_1321.JPG

Sånn ser den ut nå

Han trengte ikke å sette på noe krone fordi Marco hadde såpass mye av tanna igjen så alt ble dekka av forsikringa :wub:

Var på sjekk nå rett før nyttår og de sa at tanna var fin og frisk. Jeg følger jo godt med i munnen hans og pusser tenna i blant så jeg håper at den holder seg like fin! Jeg er veldig fornøyd med at jeg tok rotfylling i stedet for å trekke den. Særlig når Marco var såpass ung og det var en viktig tann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars Brath på Jessheim dyreklinikk er spesialist på tenner. Og har gode løsninger til vettige priser...

Det visste jeg ikke, men vettuge priser er vel ikke helt det jeg forbinder med Jessheim Dyreklinikk.. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det visste jeg ikke, men vettuge priser er vel ikke helt det jeg forbinder med Jessheim Dyreklinikk.. :)

He he, nei, generellt ikke :wub: Men Lars Brath la på en plastfylling på en tann som var delt i to. Det kostet 1500,- syntes det var overraskende hyggelig pris :lol: Fyllingen ble skadet etter en stund, og da la han på ny gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, nei, generellt ikke :) Men Lars Brath la på en plastfylling på en tann som var delt i to. Det kostet 1500,- syntes det var overraskende hyggelig pris :wub: Fyllingen ble skadet etter en stund, og da la han på ny gratis.

Ja, det er jeg enig i, overraskende billig.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...