Gå til innhold
Hundesonen.no

kenneltips.....

Cathrine og Killja

Recommended Posts

Guest Gråtass
skal til island 21.- 24 mai. har pass til 2 av mine, men rottweileren er ikke like enkel å sette bort. noen som kan anbefale en kennel ? ikke drøbak eller standal :):)

Som jeg har sagt i disse trådene ørten ganger tidligere: Ski Hundepensjonat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder du kjøre et stykke anbefaler jeg Mørk Hundepensjonat i Larvik på det varmeste.

er 3 timer dit, og det blir i lengste laget :) men takk for tips :D

har hatt gamlefar der før. kan jo prøve. han har litt "spesielle " behov, og litt spes gemytt denne karen, hehe. 6 år og ikke vært i kennel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt gamlefar der før. kan jo prøve. han har litt "spesielle " behov, og litt spes gemytt denne karen, hehe. 6 år og ikke vært i kennel :)

Det går som regel fint :) Vi er mer hysteriske enn hundene. Jeg har jobbet på hundepensjonat i 7 år, og det er kanskje 1/100 som ikke trives.

Så jeg tror du kan slappe av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
problemet er gemyttet hans :closedeyes:

Torgeir og Anita Berge som driver det, har mange års erfaring med hundepensjonat i tillegg til at de har jobbet i vaktbransjen i mange år begge to som tjenestehundførere. De har i tillegg hatt hittehundtjenesten i hele Follo. Jeg er helt sikker på at de er godt nok kvalifisert til å ha sære rottiser med vanskelig gemytt i pensjon i 4 dager :)

Vi har hatt hunder der som vi ikke har turt å overlate selv til erfarne hundefolk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skiller dette pensjonatet seg fra øvrige alternativer? Får hundene mer og/eller bedre aktivisering/oppfølging?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torgeir og Anita Berge som driver det, har mange års erfaring med hundepensjonat i tillegg til at de har jobbet i vaktbransjen i mange år begge to som tjenestehundførere. De har i tillegg hatt hittehundtjenesten i hele Follo. Jeg er helt sikker på at de er godt nok kvalifisert til å ha sære rottiser med vanskelig gemytt i pensjon i 4 dager :D

Vi har hatt hunder der som vi ikke har turt å overlate selv til erfarne hundefolk..

så bra :) (han er en møkkahund egentlig :) )hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er gemyttet hans :closedeyes:

Da må de ta hensyn til det. Folk som jobber på slike plasser må tilpasse seg hver hund. Gi beskjed hva de skal gjøre, og hva de ikke skal gjøre. Resten er deres ansvar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...