Gå til innhold
Hundesonen.no

Scrapping - kortlaging

charlotte

Recommended Posts

Skrevet

Noen her som driver med scrapping? Jeg begynte for noen måneder siden og er helt hekta, det er kjempegøy :)

Her er noen kort jeg har lagd siste uka:

bursdagskort.JPG

bursdagskort2.JPG

vinterkort.JPG

Skrevet

Jeg dreiv mye med det før, jeg lagde f.eks invitasjonene til bryllupet mitt selv, og alle bordkortene.. Muligens derfor jeg omtrent ikke har tatt i det utstyret siden jeg ble skilt? *flir* Veldig morsomt, men nå er vel halvparten av tusjene ødelagt og stemplene for kjedelige og sånt, så det er stort sett i kofferten sin :)

EDIT: Du er forøvrig veldig flink! Innmari stilige kort! :)

Skrevet

Jeg sku så fint lage super flotte album osv med scrapping. Men når man setter inn over 300 bilder omgangen, så skjer det bare ikke. :)

Men flotte kort da!

Skrevet

For noen flotte kort. Driver også på med litt kortlaging til spesielle anledninger, men det går mest i album for min del. Nå holder jeg på med et bryllupsalbum til et vennepar.

Skrevet

Jeg begynte på et album med bilder jeg også, men kortlagingen har tatt helt overhånd - det er moro! Så selger jeg en del av de da, til kollegaer og venner/familie slik at jeg greier å holde unna alt jeg lager.

Skrevet

Jeg kjøpte et scrapping-blad på jobb i går for å få litt ideer til albumet jeg har tenkt å lage. Vi var i afrika for et år siden nå og jeg har enda ikke begynt, bare kjøpt inn alt jeg trenger..

Skrevet
Jeg kjøpte et scrapping-blad på jobb i går for å få litt ideer til albumet jeg har tenkt å lage. Vi var i afrika for et år siden nå og jeg har enda ikke begynt, bare kjøpt inn alt jeg trenger..

*ler* Sånt gjør jeg i perioder også, kjøper inn alt som trengs for så å sitte og se på det i flere mnd. Så blir det brukt til diverse små pynt og ikke til det det var meningen det skulle brukes til :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...