charlotte Skrevet 7. Januar 2009 Rapporter Skrevet 7. Januar 2009 Noen her som driver med scrapping? Jeg begynte for noen måneder siden og er helt hekta, det er kjempegøy Her er noen kort jeg har lagd siste uka:
Guest 2ne Skrevet 8. Januar 2009 Rapporter Skrevet 8. Januar 2009 Jeg dreiv mye med det før, jeg lagde f.eks invitasjonene til bryllupet mitt selv, og alle bordkortene.. Muligens derfor jeg omtrent ikke har tatt i det utstyret siden jeg ble skilt? *flir* Veldig morsomt, men nå er vel halvparten av tusjene ødelagt og stemplene for kjedelige og sånt, så det er stort sett i kofferten sin EDIT: Du er forøvrig veldig flink! Innmari stilige kort!
ToneS Skrevet 8. Januar 2009 Rapporter Skrevet 8. Januar 2009 Du er jo kjempe flink! Skal begynne med scrapping snart, men da for å lage fotoalbum..
PsychoLynx Skrevet 8. Januar 2009 Rapporter Skrevet 8. Januar 2009 Jeg sku så fint lage super flotte album osv med scrapping. Men når man setter inn over 300 bilder omgangen, så skjer det bare ikke. Men flotte kort da!
Nina Skrevet 8. Januar 2009 Rapporter Skrevet 8. Januar 2009 For noen flotte kort. Driver også på med litt kortlaging til spesielle anledninger, men det går mest i album for min del. Nå holder jeg på med et bryllupsalbum til et vennepar.
charlotte Skrevet 8. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2009 Jeg begynte på et album med bilder jeg også, men kortlagingen har tatt helt overhånd - det er moro! Så selger jeg en del av de da, til kollegaer og venner/familie slik at jeg greier å holde unna alt jeg lager.
Synne N Skrevet 8. Januar 2009 Rapporter Skrevet 8. Januar 2009 Jeg kjøpte et scrapping-blad på jobb i går for å få litt ideer til albumet jeg har tenkt å lage. Vi var i afrika for et år siden nå og jeg har enda ikke begynt, bare kjøpt inn alt jeg trenger..
HHC Skrevet 8. Januar 2009 Rapporter Skrevet 8. Januar 2009 Kjempe fine kort da! Har ikke talent for slikt, men min (halv)søster er godt inne i de greine der
Maren Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Skrevet 9. Januar 2009 jeg vil veldig gjerne lære meg å lage sånne kort jeg da... kanskje ta en telefon til søstern til typen
Vala Skrevet 10. Januar 2009 Rapporter Skrevet 10. Januar 2009 Jeg kjøpte et scrapping-blad på jobb i går for å få litt ideer til albumet jeg har tenkt å lage. Vi var i afrika for et år siden nå og jeg har enda ikke begynt, bare kjøpt inn alt jeg trenger.. *ler* Sånt gjør jeg i perioder også, kjøper inn alt som trengs for så å sitte og se på det i flere mnd. Så blir det brukt til diverse små pynt og ikke til det det var meningen det skulle brukes til
ToneS Skrevet 10. Januar 2009 Rapporter Skrevet 10. Januar 2009 Noen norske internett sider om scrapping: Papirloftet Scrapping
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar