Djervekvinnen Skrevet 6. Januar 2009 Rapporter Skrevet 6. Januar 2009 Har noen erfaring med dette dekkenet? LINK TIL SIDE Noen som har prøvd det og bestilt det via nett? Ser veldig bra ut, litt dyrt, men sikkert bra kvalitet.
Raksha Skrevet 6. Januar 2009 Rapporter Skrevet 6. Januar 2009 Hadde det til knøttis. Syns det beste med det var passformen. Spesielt varmt er det i grunnen ikke, funka fint så lenge hun var i mye bevegelse, men skulle hun ligge i bil eller bare være på kurs i minusgrader så måtte jeg ta et bobledekken utenpå. Helt vanntett var det heller ikke. Har likevel lyst på det til Kahlo.
Debbie Skrevet 6. Januar 2009 Rapporter Skrevet 6. Januar 2009 Har en utrolig god passform,knallbra.. er som den over her sier, er ikke helt vanntett, og ikke særlig varm... Men knall hvis hunden er i bevegelse..
Djervekvinnen Skrevet 6. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2009 Ja det så litt tynt ut. Men flott utseende på det! Men for min del foretrekker jeg et mer tykkere, varmere dekken, slik at hunden er mest mulig varm også ved mindre bevegelse. Så det blir kanskje i tynneste laget..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar