ann.myaussies Skrevet 6. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2009 Hei, er det noen som er har tips til en enkel og grei sw som man kan bruke for å lage vannmerke på bildene sine? Jeg har brukt Watermark Factory, men dessverre er det ikke freeware... Jeg bruker stort sett MS Picture It! v 10 når jeg redigerer bilder, og der ligger det ingen vannmerke funksjon. ... også har i tillegg MS sluttet å lage/oppgradere den sw pakken ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 6. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2009 sw = software.? MS = ? Bruker Photoshop (Elements) og lager eget vannmerke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ann.myaussies Skrevet 7. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2009 En forklaring; sw = software = programvare freeware = gratis programvare MS = Microsoft Er på jakt etter en gratis programvare som kan legge vannmerke på bildene mine. (Photoshop er vel fortsatt ganske dyr i innkjøp.....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 10. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2009 Bruker Photoshop (Elements) og lager eget vannmerke... Hvordan gjør man dette ? Har Photoshop Elements men aner ikke hvordan man lager dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar