ann.myaussies Skrevet 6. Januar 2009 Rapporter Skrevet 6. Januar 2009 Hei, er det noen som er har tips til en enkel og grei sw som man kan bruke for å lage vannmerke på bildene sine? Jeg har brukt Watermark Factory, men dessverre er det ikke freeware... Jeg bruker stort sett MS Picture It! v 10 når jeg redigerer bilder, og der ligger det ingen vannmerke funksjon. ... også har i tillegg MS sluttet å lage/oppgradere den sw pakken ...
Tore Skrevet 6. Januar 2009 Rapporter Skrevet 6. Januar 2009 sw = software.? MS = ? Bruker Photoshop (Elements) og lager eget vannmerke...
ann.myaussies Skrevet 7. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2009 En forklaring; sw = software = programvare freeware = gratis programvare MS = Microsoft Er på jakt etter en gratis programvare som kan legge vannmerke på bildene mine. (Photoshop er vel fortsatt ganske dyr i innkjøp.....)
MonicaT Skrevet 10. Januar 2009 Rapporter Skrevet 10. Januar 2009 Bruker Photoshop (Elements) og lager eget vannmerke... Hvordan gjør man dette ? Har Photoshop Elements men aner ikke hvordan man lager dette
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar