Troh Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Hei alle sammen :angry: Har sittet og tittet litt inn her nå, og siden det øyeblikkelig er på tide med ny hund, så registrete jeg meg Er 17 år, kommer fra Oslo. Har allerede hatt 6 hunder fordi faren min jobber i hundepatruljen i Oslo. Da er det vel også liten vits i å fortelle at jeg har Schäfer, men det kunne jo vært noe annet Hadde hund helt til nylig, men vår kjære Compiz døde i oktober Han var for oss en av de beste hunder som har eksistert! Og nå er det på tide med ny hund, så det kommer nok en tråd i valpeforumet snart GLEDER MEG! det er compiz ca et år før han døde 10 år gammel Gleder meg til masse hundeprat og morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Så trist..hvorfor døde han? :angry: Er det Schæfer dere skal ha neste og eller? lykke til med letingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Troh Skrevet 4. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Så trist..hvorfor døde han? :angry: Er det Schæfer dere skal ha neste og eller? lykke til med letingen ja blir schäfer det og ^^ letingen skal etter planen begynne på tirsdag. HUnden vår døde forresten av kreft i lungene med spredning så og si over hele kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coco Skrevet 5. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2009 ååå så leit! Han var bare helt nyyydelig! Dere får ha lykke til med ny hund og velkommen til oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 5. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2009 Så synd med den forje hunden.. Lykke til videre i letingen på en ny hund, og velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2009 Velkommen til oss og lykke til med letingen etter en ny kompis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2009 Hei og velkommen til oss Gleder meg til å følge med på den nye valpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar