armagnac Skrevet 27. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2009 er utvidet bånntvang i "sjetve" også:S pga. snøen ja:) men de kan vel få løpe litt forde:P trenger ikke gå så mye for min del:) koser meg så lenge hundene koser seg jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelleH Skrevet 27. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2009 Samme her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelleH Skrevet 28. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2009 Nå er Nita sliten. Tror hun koste seg idag Hvordan får jeg bildene mindre? Har ikke noe Kameraprogram på pc`en se Jeg har profil på nettby også, der får jeg lagt inn bildene. Der er de ikke for store.. Nicket mitt er: Hellehmor Håper dere får se de=) Mange fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 28. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2009 okei skal prøve å foklare deg detta da:) hvis du går inn på nettby, på bildene dine:) høreklikk på det du vil ha og trykk egenskape;) den lange URL adresse eller hva det heter kopierer du:) så må du inn på doggis igjen:) trykke på der det står legg til bilde:) fjern det derre http:: osv så lim inn og volla:P tragisk forklart, men kan sikkert prøve å fikse det jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 28. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2009 Hundetreff i særp. 28. februar! Nita og Blondie ute på isen Fine Nita titter, mens Blondie titter etter noe godis Diego følger spent med på damene Lille Diego og Blondie Blondie i full rulle, med Nita hakk i hel Jentene står og titter Leiker sisten og Blondie har'n Nita og Yakita Alle de firbeinte Minstemann Diego Diego ser sliten ut Yakita følger spent med Yakita sjekker om veden er i orden Yakita er kald og sliten og sitter på fanget og koser seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 28. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2009 Legger de bare rett over fra nettby jeg hvis det er greit Legger ikke over alle bildene som er like, tar litt tid. Ok? Blondie og Diego: Blondie, Nita og Diego Ruskepjuska mi tigger Blondie og Nita: Blondie og Nita leker: Yakita: Nita og Yakita: Diego: "Du Nita, jeg synes det lukter PØLSER i den posen der jeg.. Blir du med å ribben? " Lille vakre Diego Meg og minstemann min griller: Blondie uler Lille vakre Yakita. 10 uker, og veier nesten 3 ganger så mye som Blondie: Tina og Yakita.. Siri i bakgrunn: Nusselige Nita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 28. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2009 Haha.. Du var før meg Tina! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 28. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2009 Ser ut som dere har kosa dere skikkelig!!! *misunnelig* gleder meg så utrolig til jeg også kan være med!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelleH Skrevet 28. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2009 Tusen takk=) Greit at noen som kan det ordner opp=) Masse fine bilder=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 28. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2009 Prøvde å lage en tråd med link til denne tråden jeg, siden det ikke er så mange som er inne på denne tråden. Sikkert mange som ikke har fått med seg at det har vært noen treff men det var visst ikke lov å reklamere for sine egne tråder, så den ble stengt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 28. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2009 hehe er ganske online jeg serru Var i hvertall skikkelig koselig vil si det var en sucsè som gjerne må gjentas om ikke så alt for lenge Yakita'n min storkosa seg og sover godt på dyna si nå, med alle 4 beina i været kan i tilfelle lage en tråd på bildetråden der hvis det er noen sånn "bilder fra doggistreff" eller noe i den duren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 28. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2009 ÆÆÆÆ! Jeg har jo ikke fått meg at dere har hatt treff engang jeg! *furte* Det så nemlig snasent ut å løpe oppå den snøen syntes Zoey! Hyl høyere neste gang dere skal ha treff da, Jeg er litt døvhørt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelleH Skrevet 28. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2009 hehe er ganske online jeg serru Var i hvertall skikkelig koselig vil si det var en sucsè som gjerne må gjentas om ikke så alt for lenge Yakita'n min storkosa seg og sover godt på dyna si nå, med alle 4 beina i været kan i tilfelle lage en tråd på bildetråden der hvis det er noen sånn "bilder fra doggistreff" eller noe i den duren Er enig i at du bør gjenta det=) Nita sovnet med en gang hun kom inn i bilen.. Og har vært rimelig stille idag.. Hun storkoste seg idag=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 28. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2009 ÆÆÆÆ! Jeg har jo ikke fått meg at dere har hatt treff engang jeg! *furte* Det så nemlig snasent ut å løpe oppå den snøen syntes Zoey! Hyl høyere neste gang dere skal ha treff da, Jeg er litt døvhørt;) Skal skrike skikkelig høyt jeg seru neste gang skal nok få friksa så dere får blitt med håper vi slipper å vente lenge hadde vært kult å få med en wippet da bare ta med alle kjente å kjære Er enig i at du bør gjenta det=) Nita sovnet med en gang hun kom inn i bilen.. Og har vært rimelig stille idag.. Hun storkoste seg idag=) Ja håper ho mi er så sliten at ho kan sove litt lenger enn til halv 6 i morra kanskje til 7 i hvertfall lov å håpe vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriogDiego Skrevet 1. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2009 Diego var så sliten etter i går at jeg måtte vekke han kl 10 i dag Dette må gjentas om ikke så veldig lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crsb Skrevet 1. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2009 Så koslig dette så ut da Fine bilder! Håper jeg får kommet på en tur jeg også engang! Kenzo visker meg i øret at han syntes det var noen snertne babes der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2009 moro om vi ble to med staffer neste gang da... eller...jeg får ikke min før i mai da, så blir en stund til vi får blitt med, hvis jeg ikke kan bli med uten valp da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 3. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2009 Bre å bli med selv om du ikke har hund kosleig å grille litt å bare snakke hund og kose seg skal sørge for at det ikke blir så lenge til neste gang;) kanskje et treffigjen i slutten av mars begynnelsen av april Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelleH Skrevet 3. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2009 Ja, det er jeg enig i=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 3. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2009 Psst... Husk at jeg bare har helgefri i partallsukene da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 5. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2009 skal ha det i bakhode ja!! får vel prøve å få til noe i slutten av mars, begynnelsen av april;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 5. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2009 Husk å si ifra til meg da! Zoey har en dille for GD skjønner du! (altså, hun digger de;)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 7. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2009 ja kan du banne på at jeg skal;) er ikke vovene som digger GD mange som synes de blir for stor, men da har vi kanskje en ny kompis i lille whippeten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriogDiego Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2009 Nå er Diego klar for treff igjen snart. Noen som er med på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2009 ja vi er alltid klare vi bare noen kg tyngre siden sist bare si en helg! 28 passer fint for meg ellers må det bli på en ettermiddag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar