Gå til innhold
Hundesonen.no

31. januar og 1. februar - Norsk Schnauzer Bouvier Klubb

SFX

Recommended Posts

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Da er det min tur til å pusse glorien...kremt...

*Pusser glorien* innocent0002.gif

Lørdag:

22 CC kl 09.00 i ring 4

Etterfulgt av 1 King Charles og 18 Cavalierer

Riesen (12 stk)går i ring 6, med oppmøte kl 12.00

Valpene går i ring 12 (14 CC kl 09.00, 7 Cavalier kl 0900. Finner ingen Riesen)

Søndag:

CC- valp: ring 8, 5 stk kl 10.00

Voksne CC: 2o stk i ring 5 kl 10.00

Riesen: 11 stk i ring 9 kl 10.00

Cavalier: 5 stk valper i ring 8 kl 09.00, og 16 stk voksne i ring 9 kl 11.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT

*knis* (uttales Groendal eller Grönendal) noen enenenenen for mye :lol: *knis*

Skal det være, så skal det være!

Så begge uttaler er akseptert? Jeg blir alltid så usikker når jeg er ringsekretær og skal rope inn, prøver å rope det litt fort så ingen hører det om jeg tar feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det være, så skal det være!

Så begge uttaler er akseptert? Jeg blir alltid så usikker når jeg er ringsekretær og skal rope inn, prøver å rope det litt fort så ingen hører det om jeg tar feil...

Hehe, ja kan si begge deler, men grönendal er det riktige (sier groendal selv, gamle vaner osv :lol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Pröver ä snikspörre litt her igjen, hehe..

Noen som vet hvilken Papillonvalp som gär pä söndag? (Utenom min, naturligvis, haha) Ooog

hvilke portugisere som gär pä söndag?

...og jeg prøver å svare igjen - jeg tror det er en tispevalp i klasse 6-9 måneder som eies av ei venninne av meg..... hun er i alle fall påmeldt - heter Wirrano's Madame Butterfly tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

weeee Tanteungen BIM og Cert i dag...

verdens fineste berner tøtte det :P

Luna tante jenta :P

Og ja hun er pittelitt min så det så hihi :)

Heluna van't Samaika Nest = Cert og Bim HUrra :D

Grattis til andre som også er fornøyd..

Min egen gikk det så som så med i dag..

flat rød og 3 plass i klassen, men med en excelent kritikk, så fornøyd atte, fin fin oppførsel og :D superstolt mamma :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget segrt å sitte her og vite at det foregår utstilling "rett oppi gata", men man sitter her hjemme med 4 hunder i full utst.kondisjon, men likevel ikke skal dit.. (Jeg skal være litt segrere på dommervalgene mine i år enn tidligere)

Grattis så massevis til alle som er fornøyde!

Hadde jeg giddet å "komme igang" med noe fornuftig, så kanskje jeg hadde giddet og reist opp for å se gruppene og BIS'et. Men troligvis blir det bare å labbe rundt her med slippers og joggebukse og ikke gjøre noe som helst fornuftig...

HVIS jeg ikke plutselig kommer på at jeg skal børste en hund, da... Sånn i ånden av utstilling, liksom...

Lykke til med dagens resultater også!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...