Guest Hyper_Bærta Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 skal på utstillng m bikkja snart..=P 12.November..Fy F***n gruer meg kommer til å drite meg..menmen...dette skal gå bra...han har noen små feil, er klar over dette.Men morsomt å stile ut han lell. bare ikke dåmmern klikker..=P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 hvor er utstillingen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 I Trondheim en plas... trur det var på skjetne marka...Skal sende mail og spørre om mine nysjerrigheter nåp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 skal du i orklahallen?jeg skal også dit og stille hunden min for første gang selv.gruer meg jeg og!men det er bare å trene på forhånd å gjøre sitt beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 hehe..venninna mi skal være med med sin vorsteh..enkli 2 cm for stor=P menmen..vio snakkes vel..jeg kommer til å tisse på meg=P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 lykke til hihi, har også stilt en 2cm for stor vorsteh, blei blått da :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 skal på utstillng m bikkja snart..=P 12.November..Fy F***n gruer meg kommer til å drite meg..menmen...dette skal gå bra...han har noen små feil, er klar over dette.Men morsomt å stile ut han lell. bare ikke dåmmern klikker..=P det går så bra så milo er et nydlig eksemplar av rasen, og han har jo flotte bevegelser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 det går så bra så milo er et nydlig eksemplar av rasen, og han har jo flotte bevegelser ja jeg vat han er nydelig Men vi skal også klippe han noen dager før.. skikkelig ES klipp..HeHe..sett DE hårete øra da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Lykke til... Skulle stillt hunden min en gang jeg å.. får se om jeg tørr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 huff...stiller ikke ut bikkja lell...Han er redd andre hunder nå..USIKKER.......nekter å gå når det er hunder i flokk... sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 19. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2005 stakkars milo..får håpe vi får han litt tryggere visst dere kommer til oss i helga da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 19. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2005 Huff, stakkar liten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 1. November 2005 Rapporter Share Skrevet 1. November 2005 HAHA=) Christine er SMART=) Jeg stiller han ut på Barn & Hund.. God trening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar