Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei på alle sammen!


Coco

Recommended Posts

Hei hei!

Vel jeg eier ikke hund enda men et sted må man jo begynne! Kan jo begynne med å fortelle litt om meg:) Jeg er en jente på 19 som bor i Haslum med min kjære gutt<3 Vi har vært samboere i snart 6mnd og det er bare helt herlig! Jeg har vokst opp med dyr, og gjennom tiden har jeg hatt 2 hunder New Foundlander og Collie. 4 Hester Shagya Araber, Varmblods traver, Engelsk fullblods og Dansk Varmblods. Har også eid 3 katter, to marsvin og eks antall fisker. Nå har jeg to ørkenrotte jenter:) Men mitt problem er at min kjære er hyper allergisk mot allt større enn diss rottene, bortsett fra puddel. Dette har han vokst opp med så vi vet med sikkerhet at han tåler det^^

Vi leier nå en liten leilighet i Haslum men her flytter vi fra om 3-6 mnd:) Da skal vi se oss etter en enebolig vi kan leie og hvor vi kan ha en liten puddel:D

Drømmen er en liten brun toy puddel jente^^ Kanskje dere har skjønt det men nicket er jo navnet vi har bestemt oss for å kalle henne:) Det blir nok en liten valp her til sommeren!

Vel det var litt av meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...