Gå til innhold
Hundesonen.no

Filkonversjon


Argyr

Recommended Posts

Sitter her med min flunkende nye mp3-spiller og forsøker å skjønne hvordan jeg kan få spilt av de sære filene mine, som altså er i .ogg og .mpc-format. :whistle: I tillegg har jeg musikkvideoer liggende (fant ikke som sang :P) som jeg også vil få inn der.

Finnes det noe gratisprogram jeg kan bruke til å få konvertert disse filene til mp3/wma? Tør ikke bruke google til å finne sånt, vet aldri om jeg kan stole på tilbyder.

Kan noen hjelpe en teknologisk utgamling? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... mulig Click and Convert greier det... men dette må kjøpes. Men har dette selv og syns det fungerer kjempebra :whistle:

Eller prøv her :P Aner ikke om det er spam-fare på denne siden da, ville vel brukt en alternativ e-post adresse som du kan slette om det skulle bli ett spam-problem etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget enkel og forståelig forklaring... lol

Free Mp3 Wma Converter can convert all your mp3, Wma, Ogg, AAC, M4a, mp4, Ape, Ac3, Flac, Wav files- Mp3 to Ogg, Mp3 to Wma, Mp3 to AAC, Mp3 to Wav ; WAV to Mp3, Wav to Ogg, Wav to AAC, Wav to Wma ; Wma to Mp3, Wma to Ogg, Wma to AAC, Wma to Wav ; Ogg to Mp3, Ogg to Wma, Ogg to AAC, Ogg to Wav ; AAC to Mp3, AAC to Wma, AAC to Ogg, AAC to Wav ; Ape to Mp3, Ape to Wma, Ape to Ogg, Ape to Wav ; Flac to Mp3, Flac to Wma, Flac to Ogg, Flac to Wav ; M4a to Mp3, M4a to Wma, M4a to Ogg, M4a to Wav ; Ac3 to Mp3, Ac3 to Wma, Ac3 to Ogg, Ac3 to Wav, Ac3 to Aac. Free Mp3 Wma Converter can now rip CD Audio into MP3 or OGG with Free CD Ripper.

http://www.download.com/Free-Mp3-Wma-Conve...html?tag=mncol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.mpc er det jo ingen som bruker, har du rippet musikken selv til det formatet da.?

vet ikke man får kjøpt eller lastet ned så mye .mpc på nett...

OM du har rippet selv så går det nesten like fort å rippe på nytt...

Får bedre kvalitet på musikken (som jeg regner med er gund til at du har .mpc il å begynne med??) om man ripper originalen på nytt mot å konvertere mellom filformater, da taper man mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.mpc er det jo ingen som bruker, har du rippet musikken selv til det formatet da.?

vet ikke man får kjøpt eller lastet ned så mye .mpc på nett...

OM du har rippet selv så går det nesten like fort å rippe på nytt...

Får bedre kvalitet på musikken (som jeg regner med er gund til at du har .mpc il å begynne med??) om man ripper originalen på nytt mot å konvertere mellom filformater, da taper man mye...

Altså, nå må du ikke spørre så vanskelig! :D

Jeg husker ikke hvor de kommer fra jeg, men jeg har ikke rippet de selv. Tenker jeg har fått det via ftp fra en kompis, men er neimen ikke sikker. Har ikke orket noe med sånne nedlastingsprogrammer siden de begynte å tulle med kazaa heller. Jeg er ikke sånn teknofreak som trenger surround-kvalitet på filene mine (for vi har jo ikke surround-anlegg :D), så litt tap er det ikke så farlig med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...