ingerlise Skrevet 27. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2008 Noen som vet om det går noen ferge fra norge til finlan? ev båt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 27. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2008 Nope- du må nok kjøre til Stockholm og ta ferja over den veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingerlise Skrevet 27. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2008 Takk for svar. Da har jeg plutselig et problem. JEg har flyskrekk og lyst på valp fra finland men etter som jeg fårstår kan jeg ikke ta den inn i sverje og deretter inn i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 27. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2008 Takk for svar. Da har jeg plutselig et problem. JEg har flyskrekk og lyst på valp fra finland men etter som jeg fårstår kan jeg ikke ta den inn i sverje og deretter inn i norge. Det er jeg ikke helt sikker på. Har du snakket med Mattilsynet? ET alternativ er å sende noen andre med valpen, event. sende "Cargo"? Den må vel uansett i lasterommet (kommer an på størrelsen)- og da er det ikke stor forskjell på cargo og følge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingerlise Skrevet 27. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2008 Endelig etter en "lete aksjon" på mattilsyne.no fat jeg inport søknaden for valper under 3 månder og der står det at det er mulig å kjøre hjenom sverje med valp fra finland så lenge det fåreliger tilatelse fra det svenske jorbrusks departemange. Da ble alt så mye likere. Så da håper jeg på valp til sommern via allt går etter plan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar