Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti

armagnac

Recommended Posts

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

hihi det er jo veldig koselig da, selv om det kan bli en smule voldsomt til tider :D synes jeg ser 70kg som løper meg overende når jeg roper på ho :) får vel prøve å ungå det:P

blir nok ikke siste kurset vi er på. lærerikt for både hund og fører :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg en løpende Kita med skikkelige dumboører som kommer løpende mot deg ja! :)

Toppers at instruktørene og de andre på kurset var trivelige da...

men du??? skal du på kurs på onsdag??? da blir det kanskje ikke så tidlig når du kommer til oss likevel da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg en løpende Kita med skikkelige dumboører som kommer løpende mot deg ja! :P

Toppers at instruktørene og de andre på kurset var trivelige da...

men du??? skal du på kurs på onsdag??? da blir det kanskje ikke så tidlig når du kommer til oss likevel da?

fader det hadde jeg helt glemt :D må nesten melde ho Isabel, med denna hesten da, si at det blir seinere på kvelden... for i dag var vi ferdige kvart over 7 :D da blir det kanskje litt for seint også...

Luna er heldighvis ikke så ting da. Men en gang løp hun rett på meg i en voldsom fardt. Det smalt, skal jeg si deg. :D (Lunas plan var egentlig å løpe forbi meg.)

ja greit med litt mindre hund noen ganger :P er det buehund ho er?? skikkelig liten sjarmør da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fader det hadde jeg helt glemt :D må nesten melde ho Isabel, med denna hesten da, si at det blir seinere på kvelden... for i dag var vi ferdige kvart over 7 :D da blir det kanskje litt for seint også...

Hvis du drar derfra i 7 tia så er du jo ikke i skjetve før rundt 21.30...skal du videre til ørje etter det så blir det jo fort seint da... :) Blir med deg uansett jeg assa, så går den tia fort... :D hehe...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe skal ikke til ørje, men Råde;) jeg får sende en melding til ho i morra:) men nå tordner det skikkelig her bør jeg ta ut PC??!

gjorde det jeg;) stakkar Kita sitter og boffer i soffaen her:P bøtter ned og brått så lyner det og tordner det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe tror nok det blir en annen dag jeg tar av de skoa, hvis ho ikke er veldig gira på å få de av den hesten da, Teamsa eller hva ho heter :D rart navn!

Kita har roa seg nå, ligger og kuler'n bare løfter litt i hode når det smeller litt høyt :D flink liten valpis :) skal ikke lære av Marco så ho blir redd i hvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lynte å tordna her også, Ylbert gidda ikke løfte på hue en gang. Ultra måtte i vinduet å kikke og boffe en gang :)

Men hun boffer på det meste, men er jo ikke sånn sur boff. Du vet :D nesten koseboff som jeg sier :)

Og ikke pokker om noen av de skulle ut å pisse før jeg skulle legge meg, det regna jo sååååå fært! Sååååå synd i oss øya kom med en gang vi var utafor døra. Og de bevegde seg ikke en cm bort fra overbygget på trappa :)

Komiske dyr;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neij, altså jeg her jo jobb helg jeg da... Også eksamen på mandag så bør vel holde meg hjemme i grunn.:)

Men lite å gjøre noe med. Satser på at det er noe i pinsa og/eller noe i Juni jeg tror jeg. :)

Mye som skjer i starte på mai:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neij, altså jeg her jo jobb helg jeg da... Også eksamen på mandag så bør vel holde meg hjemme i grunn.:)

Men lite å gjøre noe med. Satser på at det er noe i pinsa og/eller noe i Juni jeg tror jeg. :)

Mye som skjer i starte på mai:(

aha skjønner;) men var noen på valpekurset i går som sa det skulle være utstilling på Dokka;) det er ikke så langt for verken meg eller deg=)

det var i juni en gang=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha skjønner;) men var noen på valpekurset i går som sa det skulle være utstilling på Dokka;) det er ikke så langt for verken meg eller deg=)

det var i juni en gang=D

Aha! Det hørtes ut som en grei deal, hvis Ylbert kommer seg i storform igjen :) :):D

Vi får finne ut av detta der da;)

Så skal vi øve masse mer på å gå pent i båndX-D

Det trengs vist litt egentlig, han har blitt bortskemt med å gå løs så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Det hørtes ut som en grei deal, hvis Ylbert kommer seg i storform igjen :) :):D

Vi får finne ut av detta der da;)

Så skal vi øve masse mer på å gå pent i båndX-D

Det trengs vist litt egentlig, han har blitt bortskemt med å gå løs så :)

ja bare å trene det;) så må du gjerne legge ut et oppstillings bilde etterhvert:)

det er i starten av juni tror jeg. mulig jeg bare tar meg en tur og ser på, så ikke Kita blir lei, vi får se hva jeg kommer fram til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he:-P Ska prøve d... vi har vært litt labre på å trene det den siste uka:-O Men vi prøvde når vi var på tur, mer eller mindre midt på fotballbana med alle fjortisa rundt og det gikk da ganske så bra faktisk, og han rørte seg ikke før han fikk Okei igjen...

Eller altså vi bruker kommandoen stå samtidig da, så han har jo sett vi har brukt den noen ganger på Ultra ogsåX-D

Hun må jo øve på sånt hun også, selv om hun aldri kommer i ringen desverre:( Fryktelig synd egentlig... Men sånn er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja bare å trene det;) så må du gjerne legge ut et oppstillings bilde etterhvert:)

det er i starten av juni tror jeg. mulig jeg bare tar meg en tur og ser på, så ikke Kita blir lei, vi får se hva jeg kommer fram til;)

Da skal jeg være med!! Koselig og soaialt både for oss og hundene å være på utstilling uansett om man stiller selv eller ikke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra...da skal du nok rekke det vettu...:) blir mamma med deg da eller?

For vi må jo være litt hjemme med Ailo-gutten vår... :)

venter på ny mail i dag forresten...vekt, øyelysing og blodprøve av sjarmøren! :D

ja er derfor jeg spurte ho :P for som nybakte foreldre plikter dere å være hjemme :P men mamma blei gjerne med ho sa ho, også kunne ho passe Kita, sånn at det ikke blir så mye energi i ho :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da har vi vært på vikersund, både i går og i dag ;) I går blei søster Yippie BIS valp! slo til og med ho i gruppa på 6-9mnd;)

Yakita blei uplassert blant 7stk.

I dag blei ho nr. 4 ;)

fikk fin kritikk begge dagene=)

men nå er det utstillingspause fram til utstillnga på moss;) og da skal Ailo være med også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere :P :P

Dere er så flinke!

Vi har endelig bynt å legge på oss normalt igjen her i gården :P:P

to kilo i uka som gikk! JEIJ! så da er det bare å håpe på samme utvikling fremover :P

Når er det i Moss da??=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...