Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen babiser rundt Lillestrøm som vil møtes for litt sosialisering?

Payamon

Recommended Posts

Skrevet

Har ei lita Golden jente som gjerne skulle truffet noen andre småttiser. Er litt mer tungvint med sosialisering nå rundt jul, er liksom ikke så mye som skjer... så tenkte jeg skulle prøve her. Noen som som har tid og lyst til å møtes i romjula?

Skrevet
Har ei lita Golden jente som gjerne skulle truffet noen andre småttiser. Er litt mer tungvint med sosialisering nå rundt jul, er liksom ikke så mye som skjer... så tenkte jeg skulle prøve her. Noen som som har tid og lyst til å møtes i romjula?

Hei. Jeg har en tollervalp på 10 uker, og jeg bor i lillestrøm. Men vet ikke hvor stor mulighet jeg har i romjulen, men jeg har hvertfall tid de to dagene som er før julaften nå.

Skrevet
Hei. Jeg har en tollervalp på 10 uker, og jeg bor i lillestrøm. Men vet ikke hvor stor mulighet jeg har i romjulen, men jeg har hvertfall tid de to dagene som er før julaften nå.

I morgen tror jeg ikke jeg rekker, men om du kan på lille julaften så kunne vi prøve å møtes da? Min er 9 uker forresten. Antar at hun ikke holder ut innmari lenge, men et lite møte hadde væt supert. :ahappy:

Skrevet
I morgen tror jeg ikke jeg rekker, men om du kan på lille julaften så kunne vi prøve å møtes da? Min er 9 uker forresten. Antar at hun ikke holder ut innmari lenge, men et lite møte hadde væt supert. :ahappy:

Lille julaften hadde gått :ahappy: Da er de jo jevngamle også da jo :ahappy: Hvor bor du forresten? (send gjerne PM om du ikke vil svare her).

Skrevet
Lille julaften hadde gått :ahappy: Da er de jo jevngamle også da jo :ahappy: Hvor bor du forresten? (send gjerne PM om du ikke vil svare her).

Befinner meg egentlig i Aurskog Høland jeg nå da, ikke i Lillestrøm, men har allerede vært der et par ganger å trent på togstasjonen. Mest skog uti her :ahappy: . Antar at jeg skal en tur til Lillestrøm for å lever noen julegaver også, så da kan jeg ta det i samme slengen. Vet du om noe sted det er greit å slippe to gale valper? Nebbursvollen hadde kanskje gått an? Eller om du vet om et annet bra sted, er akkurat det samme for meg, jeg kjører.

Skrevet
Befinner meg egentlig i Aurskog Høland jeg nå da, ikke i Lillestrøm, men har allerede vært der et par ganger å trent på togstasjonen. Mest skog uti her :ahappy: . Antar at jeg skal en tur til Lillestrøm for å lever noen julegaver også, så da kan jeg ta det i samme slengen. Vet du om noe sted det er greit å slippe to gale valper? Nebbursvollen hadde kanskje gått an? Eller om du vet om et annet bra sted, er akkurat det samme for meg, jeg kjører.

På drive-in golfbanen hadde jo gått an?! Stor plass, og jeg slipper å gå så langt :ahappy:

Skrevet
På drive-in golfbanen hadde jo gått an?! Stor plass, og jeg slipper å gå så langt :ahappy:

Um, er det der man ser folk stå på rekke og rad og slå baller bortover jordet fra hovedveien/Fetveien? :ahappy:

Skrevet
Um, er det der man ser folk stå på rekke og rad og slå baller bortover jordet fra hovedveien/Fetveien? :ahappy:

Jupp, stemmer det :ahappy: Der kan man være på selve golfbanen der (den er jo stengt nå). Og er grei nok plass til to små valpiser :ahappy:

Skrevet

Jeg kan godt være med, bor ikke langt unna Lillestrøm jeg :) Passer egentlig best for meg sånn litt uti romjula, men får nok til i morgen også om det er det det blir :)

Min er 12 uker gammel, forresten :D

Skrevet

Jeg har også lyst å være med.. min baby er akkurat fylt 9 uker. Men vet ikke helt når jeg kan og sånn.. så dere får fastsette en dag så ser jeg om jeg kan.

Skrevet
Jupp, stemmer det :) Der kan man være på selve golfbanen der (den er jo stengt nå). Og er grei nok plass til to små valpiser :P

Ok, da tror jeg jeg klarer å finne frem. :P Jeg skal møten faren min i Lillestrøm klokka 13 i morgen for å bytte julegaver, så jeg kunne møtt deg enten før det eller litt senere? Hva passer best for deg?

Skrevet

Moro at flere også vil. :) Dere kan jo enten bli med i morgen, ellers så er i alle fall jeg klar for treff en eller annen gang mellom jul og nyttår også!

Skrevet
Ok, da tror jeg jeg klarer å finne frem. :) Jeg skal møten faren min i Lillestrøm klokka 13 i morgen for å bytte julegaver, så jeg kunne møtt deg enten før det eller litt senere? Hva passer best for deg?

Jeg MÅ i butikken i morgen, men vet ikke hvor lenge de har oppe. Men kanskje greit å ta det før 13? Så får jeg gått i butikken etter det. Så klokka når skal vi satse på da? 12? halv 12? Og bare møtes utpå golfbanen der da? (er innkjøring til parkeringsplassen rett før man kommer til driv-in banen).

Skrevet
Jeg MÅ i butikken i morgen, men vet ikke hvor lenge de har oppe. Men kanskje greit å ta det før 13? Så får jeg gått i butikken etter det. Så klokka når skal vi satse på da? 12? halv 12? Og bare møtes utpå golfbanen der da? (er innkjøring til parkeringsplassen rett før man kommer til driv-in banen).

Ser du det her?

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D664818...26tab%3Daddress

Hvis du ser det, er det riktig sted jeg tenker på?

Klokka 12 høres bra ut!

Skrevet
Ser du det her?

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D664818...26tab%3Daddress

Hvis du ser det, er det riktig sted jeg tenker på?

Klokka 12 høres bra ut!

Jepp, ser riktig ut det :)

Men da sier vi kl 12 i morgen? Møtes på parkeringsplassen til driv-in banen.

Og er det flere som vil slenge seg med kan de jo evt sende meg en meld. Nr er 90 82 09 25.

Skrevet
Jepp, ser riktig ut det :P

Men da sier vi kl 12 i morgen? Møtes på parkeringsplassen til driv-in banen.

Og er det flere som vil slenge seg med kan de jo evt sende meg en meld. Nr er 90 82 09 25.

Flott, da ses vi i morgen! :)

Skrevet

Da sjekka jeg innom her litt for seint, ser jeg :) Men blir det møte i romjula og blir jeg gjerne med på det altså! :P Kunne sikkert dratt meg til Lillestrøm nå, men det blir litt stress, kanskje...

Ha det fint da dere :P

Skrevet

Alle dager bortsett fra nyttårsaften, egentlig ;) Så er det sikkert ingen som gidder å gå ut 1. juledag heller, men jeg skal ingenting i romjula jeg, så jeg er helt åpen ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk. Er ikke så flink i norsk.
    • Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...