Gå til innhold
Hundesonen.no

Redigere emnet og undertittel

Guest Maritus

Recommended Posts

Skrevet

Det er bare å flytte tråden om dette blir på feil sted. Men jeg har lagt ut ett emnet på min hund for Diba og Vesla, som jeg hadde tenkt til å vise med undertittelen når den sist var oppdatert. Men nåfår jeg hverken redigert tittel/emnet eller innlegget. Det gikk jo før? Er det bare jeg som er blåånd å ikke finner ut av det, eller går det virkelig ikke ant lenger? Det har jo gått før, eller? :)

Skrevet

Det er fordi det er blitt satt en tidsgrense for hvor lenge etter man postet man kan redigere innlegget. Så du har 24 timer på deg til å redigere det du poster, før muligheten går vekk. Bare å rapportere emnet og skrive om du vil ha ny tittel eller undertittel, så fikser en moderator det for deg!

Skrevet
Blir ikke innmari mye jobb for dere?

Nei så lenge det blir rapportert inn så tar det ikke lange tiden :)

Skrevet
Ja, og å endre en tittel eller en undertittel er gjort på under 10 sekunder :)

Derimot tar det litt lengre tid å fikse poll'er som folk ikke klarer å få til... :):)

Skrevet

Haha, ja :) Jeg trodde det skulle bare være å endre på antallet stemmer og så var det gjort, og legge til et alternativ eller hva det var. Men måtte prøve meg litt frem før jeg fikk det til riktig..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg ser at det står haket av som jakthunder på NKK rasevelger.    Er det da retriever og spaniel som har minst mulig jaktinstinkt da?   Skal prøve å få hundene til å slappe av når de ser pusene.
    • De er også varslere så jeg bjeffer dessverre lett.
    • Jaktinstinkt er litt ulikt hos ulike raser. Gjeterhunder, og jakthunder som er avlet for å "drive" vilt og jage på egenhånd har høyest jaktinstinkt og har lettere for å jage dyr. Jakthunder som er avlet for å samarbeide tettere med fører, som for eksempel retrieverene og spanieler som er avlet for å apportere vilt, har jaktinstinkt, men er også ofte lettere å kontrollere rundt dyr. Selskapshunder, vokterhunder og ulike andre raser har jevnt over mindre jaktinstinkt. Men opprinnelig har alle hunder noe jaktinstinkt, og det vil variere med individ også. Jeg tenker at du kan ha fordel av å kontakte en hundetrener som kan komme å se hundene og hjelpe deg med et opplegg for tilvenning så hundene kan lære seg å slappe av rundt kattene. Å bare la de stå og bjeffe og bråke vil gjøre det verre. Du må jobbe aktivt med at hundene skal slappe av når de ser kattene. Ideelt sett på god avstand først, og nærmere når de takler det bedre. 
    • Kan jeg spørre om hvilke hunderaser som har minst jaktinstinkt? Er det kun selskapshundene?
    • Jeg har ingen som kan ha hunden så de må være her
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...