Jump to content
Hundesonen.no

Hvordan komme seg fra Trondheim til Letohallen?

Baby

Recommended Posts

Eidsvoll Verk er nærmere Leto enn Eidsvoll er, men ekspressen stopper kanskje ikke på Eidsvoll Verk..? Hvis toget heller ikke stopper på Eidsvoll, så må du enten ta toget til Lillestrøm og bytte til Dal-toget, eller ta toget til Gardermoen og bytte til Eidsvoll-toget. Da vil det koste deg et par hundrelapper i taxi i tillegg.

"Edit": eller ta taxi fra Gardermoen, men det koster vel en 500-lapp.

Lillestrøm ja, det hadde jeg ikke tenkt på. Ser ut til at det er kortere reisetid både TIL lillestrøm og fra Lillestrøm til Dal, så da tror jeg at jeg går for det.

Hvordan er det forresten med taxi og hund? Pleier det å gå greit, bør man informere at man har med hunder når man bestiller? Jeg reiser sansynligvis med 3 små i et atlas 40 bur.

Hvordan er det forresten med taxi og hund? Pleier det å gå greit, bør man informere at man har med hunder når man bestiller? Jeg reiser sansynligvis med 3 små i et atlas 40 bur.

Bestill på forhånd og si i fra at du har med hunder. Ellers risikerer du å ikke få være med.

Nå vet jeg jo ikke nøyaktig når jeg skal ta taxi da, det blir jo når jeg er fremme, og det vet jeg jo ikke nøyaktig liksom.

Så det holder ikke å si at man har med hunder når man ringer og ber om taxi med en gang?

Jeg pleier å bestille taxi når jeg har satt meg på toget, for da vet jeg når jeg er fremme på stasjonen. Da bestiller jeg taxi til det tidspunktet, så jeg slipper å stå på stasjonen og vente. Når jeg bestiller så nevner jeg samtidig at jeg har hunder i bagasjen. Det har hittil ikke bydd på noen problemer, så det virker som de fleste sjåførene "der ute" er positive til hunder :drool: Jeg har tatt taxi både fra Eidsvoll Verk og fra Dal til Letohallen mange ganger de siste par årene uten problemer, bortsett fra en ettermiddag jeg skulle hjem og den forhåndsbestilte bilen ikke kom til avtalt tid... sett bort fra den episoden er erfaringene bare positive.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...