Aussieglis Skrevet 7. April 2009 Rapporter Share Skrevet 7. April 2009 Nydelige bilder! Syns også han ser flott ut i kroppen til å være så ung. Ikke alle aussie-ungdommer som gjør det! Har du blitz forresten? Du tar så stilige innebilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 7. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. April 2009 Takk Nei, har ikke det.. Men håper å få kjøpt eksternblits Magien med innebildene var vel sol lyset som kom inn gjennom vinduene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 7. April 2009 Rapporter Share Skrevet 7. April 2009 Men du tok jo masse kule bilder i vinter innendørs også! Skjønner ikke noe jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 7. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. April 2009 Når da ? Da jeg var på lydighetskurset eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 24. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2009 Har jo helt glemt å skrive her på Kenzos side at han fikk CK på NKK Harstad utstillingen, kom på 2. plass. Og vi er begge to storfornøyde med våres første utsilling! Han var jo så flink og rolig, det gikk ikke som jeg hadde forventet, det mye bedre faktisk! Også kommer det litt bilder av sjarmøren min: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 25. April 2009 Rapporter Share Skrevet 25. April 2009 Fineste Kenzo det! Gratulerer med CK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 25. April 2009 Rapporter Share Skrevet 25. April 2009 Kråkejakt er det morsomste i verden, sant Kenzo? Mvh. My Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 25. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2009 Fineste Kenzo det! Gratulerer med CK. Tusen takk! Ja det var kjempe gøy å få CK, Kenzo var jo så flink! Kråkejakt er det morsomste i verden, sant Kenzo? Mvh. My Det kan man trygt si! Kenzo: "Det er fantastisk arti å jage de dumme kråkene" Tror han hadde syntes det var enda gøyere om de var to aussier som fikk dratt på en liten kråkejakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 26. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2009 Da har jeg og Kenzo klart Bronsemerket i agility! Og her er to bilder der Kenzo og Happy er på playdate, det syntes nok begge to var VELDIG koslig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 26. April 2009 Rapporter Share Skrevet 26. April 2009 Gratulerer med bronsemerket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 26. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2009 Takk takk! Er bra stolt over blå'gutten min Også glemte jeg jo å skrive at vi brukte 56.7 sek på 16 hinders slalåm med 0 vegringer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 3. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2009 På lørdag stilte jeg ut Kenzo i Kvalsund, denne gangen gikk det ikke så bra. Han fikk blå, dommeren syntes han var for høy(6 cm for høy), dvs at Kenzo skulle ha vært 51 cm høy, det syntes jeg selv var litt lavt. men men.. Vi prøver igjen i juni, da skal vi bli dømt av Dan Ericsson. Noen som har hatt han som dommer? Og litt bilder må jo også legges her enda De to er så søte sammen! Ikke så lett å få han til å stå pent, samtidig som jeg skal prøve å ta litt bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 5. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 Idag er Kenzo hele 10 månder gammel! Min kjekke lille blå gutt som snart er voksen. Igår løftet han foten for første gang da han tisset, og har begynt å markere masse med å skrape på bakbeina. Men enda er han en barnslig liten baby i oppførselen ellers! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 Han er SÅ fin! Utrolig nydelig gutt du har Hvordan oppdrett er han fra? Men du har ikke noen agility bilder av dere da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 5. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 Hehe, ja han er jo det da! Han er fra Kennel Colored Melody. Nei, desverre har jeg ikke det, skal prøve å få tatt bilder i morgen når vi er på agilitykurs Så kan jeg jo legge ut her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tapper Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 Jeg hadde faktisk tenkt å dra på utstillingen i Kvalsund å kikke (har aldri vært på utstilling, faktisk), men så hadde jeg ikke anledning likevel dessverre. Dumt. Så på programmet for helga, og hadde kjempelyst til å se (bl.annet) CC'ene... Veldig fin var han i alle fall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 Så utrolig flott han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 27. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2009 Da har Kenzo lært seg et nytt triks! Nemlig å bukke, lærte det super kjapt! Kanskje vi bør prøve oss litt med freestyle! ^^ Også har han også lært å holde apportbukken, skal trene en stund med bare det å holde apportbukken, så etterhvert prøve å gå videre. Ellers så legger jeg ut bilder jeg har tatt i det siste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 27. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 27. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2009 Verdens flotteste fetter Kenzo synes Jatzy og jeg! Han er råflott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 27. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2009 Kenzo syns også Jatzy er fin! Han håper å få leke med Jatzy en dag i fremtiden ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 28. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2009 Veeeldig fine bilder i denne tråden ! Utrolig kule tegninger på de. Vakkert ansikt på 17mai gutten PS: Utrolig kul signatur på bildene dine. Du som har laget? *ønsker seg* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 28. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2009 Veeeldig fine bilder i denne tråden ! Utrolig kule tegninger på de. Vakkert ansikt på 17mai gutten Takk takk PS: Utrolig kul signatur på bildene dine. Du som har laget? *ønsker seg* Hehe, ja ha laget den selv. Ble ikke akkurat slik jeg hadde tenkt, men men Også må jeg jo informere om at i går da jeg og en venninne gikk tur med Kenzo sent på kvelden, må vel ha vært i 01.30 tiden. Så har Kenzo klart å skade seg i poten, det strømmet med blod. Og vi ringte til dyrlegen, fikk ikke time før tidlig på dagen, kl 11. Da vi kom fram til dyrlegen blødde det fremdeles, men mindre. En STOR stygg kutt hadde han fått. Det var nesten skjært gjennom hele tredeputen. Måtte desverre bli sydd, 11 sting ble det. Nå ligger stakkar gutten min i buret sitt og piper nå når bedøvelsen er gått bort.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 28. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2009 Også må jeg jo informere om at i går da jeg og en venninne gikk tur med Kenzo sent på kvelden, må vel ha vært i 01.30 tiden. Så har Kenzo klart å skade seg i poten, det strømmet med blod. Og vi ringte til dyrlegen, fikk ikke time før tidlig på dagen, kl 11. Da vi kom fram til dyrlegen blødde det fremdeles, men mindre. En STOR stygg kutt hadde han fått. Det var nesten skjært gjennom hele tredeputen. Måtte desverre bli sydd, 11 sting ble det. Nå ligger stakkar gutten min i buret sitt og piper nå når bedøvelsen er gått bort.. Off da, hørtes ikke godt ut! God bedring til Kenzo gutten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lill-Anita Skrevet 28. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2009 jeg må jo si han bare var døds vakker Elsker den rasen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts