Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Nylig ble han Norsk Champion,og også ble han beste hannhund på Hamar :-)

Flott var du jo Sandali.. :lol:

Plutselig var du borte,og din beste venn og min venn fant deg livløs på sofaen knappe 3 år :D

Herlig hund med masse humør!Husker deg fra du var liten,og lekte med Obelix og tulla og vaste.

En kjekk og nydelig nabo var du.Jeg fikk glede av å se deg ofte.Beundret hver cm av deg!

Hadde deg hos meg i en hel mnd når eieren din skulle bort,og vi ble veldig gode venner!

Jeg gledet meg som en unge til den dagen vi skulle hente deg.Du var bare så herlig gutt!

Litt kranglete var du blitt siden de siste 6 mndr da jeg så deg sist,men ikke mer enn at det roet seg..

Du var ikke så veldig vanskelig til å være sta og hardnakket.hehe!

Nå sviktet hjertet på han.Sterke gutten,med et svakt hjerte!

Det må ha vært ubeskrivelig grusomt å finne hunden sin død på sofaen når man våkner en dag!

Jeg er så lei for at min venn måtte oppleve dette og miste deg,sin første hund,en nydelig hund ...

Ubeskrivelig leit at en så ung,kjekk og eksemplarisk hund skal dø på den måten..

Kondolerer min venn og RIP Sandali.Du er savnet! Glad for at jeg ble kjent med en så flott representant av Dogo Canario.

Ikke et vondt bein i den kroppen :(

10 år gamle Keela setter deg på plass,frempå som du var.En bajas!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...