Gå til innhold
Hundesonen.no

Kattene mine


tm100001

Recommended Posts

Kattene mine er semi-langhårete blandingskatter. De heter Findus og Pusur. De ble født 23.9.07, og er helsøsken. Begge er kastrerte og ID-merkede, og har fått vaksine og ormekurer.

Pusur og Findus:

Pusur liker best å slappe av på sofaen, og han er mest glad i mennesker. Findus er ikke redd folk, men han bryr seg ikke så mye. Eller, det er vel kanskje sånn at Findus er normal, og Pusur er veldig kosete. Findus er ute hele dagen når han vil, og han elsker å være ute. Findus har ganske dårlig kvalitet på pelsen, den er tynn og den klumper seg lettere en Pusur sin. Kattene bor hos faren min, men han reiser bort hele januar, å da kommer kattene hit til mamma.

Bildet jeg har av dem er 1280x960, og er 239 kB. Det var for stort til laste opp, hva gjør jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

post-4491-1230683952_thumb.jpg

Dette er et gammelt bilde av mine katter :)

Edit: der var de 3 mnd gamle, hadde akkurat fått de. Det er derfor de har så flokete ekkel pels. Nå er kattene 6 kg tunge, og ca. 1 og 1/2 år. Pelsen har vokst veldig, og de har fått kjempestore manker :)

Edit2: var bildet for stort, eller går det bra? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Ja, det er trist :)

Det værste er at de er så like at pappa ikke er sikker på hvilken som er død! Jeg får se i morgen, da skal den som er igjen til mamma så hun kan passe den mens vi er borte på ferie. Da får den også byttet miljø og slepper å lete etter kompisen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Findus som var død, ja :wub: Begravet han i skogen i dag, der han brukte å jakte på mus og leke med Pusur. :lol: Jeg satt en blomsterbukett på graven, og tok farvel med han :wub:

Pusur virker heldigvis ikke som han savner den andre, det er noen dyr som faster og nesten blir syke av å miste vennen sin, men heldigvis har vi ikke merket noe på han. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Pusur er blitt en ordentlig ramp som fanger hundens hale og blir helt vill om han ikke kommer ut daglig. :) Han har blitt mer selvsikker etter at Findus ble borte og jeg tror Findus sjefet veldig over han. Han går ute nesten hver dag, men for det meste ligger han utstrakt på sofaen.

Jeg har tatt flere nye bilder av han som kan ses på bloggen. Legger ut noen av dem her også :)

577495-8-1259619245763.jpg

577495-5-1258408433044.jpg

577495-5-1258408620352.jpg

577495-5-1258408789560.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist med Findus! Vi hadde også en katt (han het forresten Findus han og) som ble påkjørt for ca fem år siden. Det var kjempetrist og jeg savner han enda, for bedre katt enn Findus finnest ikke.

Fine bilder av Pusur forresten! :)

Må være noe med disse Findusene og biler altså.

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...