Hendirexen Skrevet 12. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2008 Jeg driver med oppdrett og utstilling av Rexkaniner De er noen herlig skapninger, du kan se dem her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2008 Så på linken, og der så jeg en kanin som lignet veldig på Martin. I stallen der jeg rir er det to kaniner, en rex i den fargen som er på siden din og en hann mini-rex som er hvit med brune/mørke flekker på ryggen. I den andre stallen jeg rir i er det to hann dvergveddere, de er oransje/gyllen i fargen (; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mary Skrevet 15. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2008 Jeg driver med oppdrett og utstilling av Rexkaniner De er noen herlig skapninger, du kan se dem her Så fine dem er! Da var vi på samme utstilling og jeg stilte disse: http://home.online.no/~nesfeldt/utstilling...sultater%7C.cfm jeg vet ikke om du så dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar