KristinL Skrevet 12. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2008 På en utstilling/valpeshow er det jo som regel to dager; lørdag og søndag. Er det sånn at 4-6 mnd stilles lørdag og 6-9 mnd søndag? Er det noen "regel" på dette? Grunnen til at jeg spørr er at vi skal stille på valpeshow i januar (6-9 mnd) og jeg lurer på hvilken dag vi skal stille.. Jeg har arbeidshelg nemlig, så jeg må ordne meg fri. Hadde vært greit å sluppet å ta fri hele helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 12. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2008 På en utstilling/valpeshow er det jo som regel to dager; lørdag og søndag. Er det sånn at 4-6 mnd stilles lørdag og 6-9 mnd søndag? Er det noen "regel" på dette? Grunnen til at jeg spørr er at vi skal stille på valpeshow i januar (6-9 mnd) og jeg lurer på hvilken dag vi skal stille.. Jeg har arbeidshelg nemlig, så jeg må ordne meg fri. Hadde vært greit å sluppet å ta fri hele helga Er det boxerklubben sitt valpeshow du mener? hvis det er det så fordeler de rasene på hver sine dager når de har fått påmeldingene. 4-6 og 6-9 mnd stiller på samme dag, mens de ulike rasene blir fordelt over 2 dager da samfunnshuset er knøtt lite. VELDIG upraktis å ikke vite ja, man har gjerne andre planer også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 12. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2008 Det står jo hvilke raser som stiller hvilken dag i annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinL Skrevet 13. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2008 Det står jo hvilke raser som stiller hvilken dag i annonsen. Gjør det? Hehe, litt blind jeg tydeligvis Forestten så har jeg ikke fått til å melde meg på enda heller, får bare beskjed om at mailadressen deres ikke funker.. Noen andre som har det problemmet eller? Edit: Jeg finner ikke noe om hvilke raser som stiller hvilken dag jeg altså.. Tror du må ha sett en annen annonse enn meg i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar