Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow, hvilken dag?


KristinL

Recommended Posts

På en utstilling/valpeshow er det jo som regel to dager; lørdag og søndag. Er det sånn at 4-6 mnd stilles lørdag og 6-9 mnd søndag? Er det noen "regel" på dette?

Grunnen til at jeg spørr er at vi skal stille på valpeshow i januar (6-9 mnd) og jeg lurer på hvilken dag vi skal stille.. Jeg har arbeidshelg nemlig, så jeg må ordne meg fri. Hadde vært greit å sluppet å ta fri hele helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en utstilling/valpeshow er det jo som regel to dager; lørdag og søndag. Er det sånn at 4-6 mnd stilles lørdag og 6-9 mnd søndag? Er det noen "regel" på dette?

Grunnen til at jeg spørr er at vi skal stille på valpeshow i januar (6-9 mnd) og jeg lurer på hvilken dag vi skal stille.. Jeg har arbeidshelg nemlig, så jeg må ordne meg fri. Hadde vært greit å sluppet å ta fri hele helga ;)

Er det boxerklubben sitt valpeshow du mener? hvis det er det så fordeler de rasene på hver sine dager når de har fått påmeldingene. 4-6 og 6-9 mnd stiller på samme dag, mens de ulike rasene blir fordelt over 2 dager da samfunnshuset er knøtt lite. VELDIG upraktis å ikke vite ja, man har gjerne andre planer også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo hvilke raser som stiller hvilken dag i annonsen. ;)

Gjør det? Hehe, litt blind jeg tydeligvis ;)

Forestten så har jeg ikke fått til å melde meg på enda heller, får bare beskjed om at mailadressen deres ikke funker.. Noen andre som har det problemmet eller?

Edit: Jeg finner ikke noe om hvilke raser som stiller hvilken dag jeg altså.. Tror du må ha sett en annen annonse enn meg i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...