Gå til innhold
Hundesonen.no

laaaang okse *host* muskel

PsychoLynx

Recommended Posts

Skrevet

Hvor får man tak i de "bortimot meter'n lange" okse"musklene"?

Vet at de har dem på Tropehagen Zoo til 49 kr eller noe, men det finnes ikke Tropehagen Zoo i min umiddelbare nærhet.

Også har de dem til 49 kr på Handlers.no (eller hva det nå er), men de jeg kjøpte der sist var så veldig spinkle syns jeg.

Tips om andre steder de har disse lange til en kort pris? :icon_confused:

Skrevet
Hvor får man tak i de "bortimot meter'n lange" okse"musklene"?

Vet at de har dem på Tropehagen Zoo til 49 kr eller noe, men det finnes ikke Tropehagen Zoo i min umiddelbare nærhet.

Også har de dem til 49 kr på Handlers.no (eller hva det nå er), men de jeg kjøpte der sist var så veldig spinkle syns jeg.

Tips om andre steder de har disse lange til en kort pris? ;)

Hahaha! ;) Du er jammen kravstor! Ikke bare skal den være lang, men den skal heller ikke være spinkel..! ;)

Vi har på dyrebutikken vår i dalen, og du gidder kanskje faktisk komme hit bare for en kraftig lang muskel? ;)

Skrevet
Hahaha! :) Du er jammen kravstor! Ikke bare skal den være lang, men den skal heller ikke være spinkel..! ;)

Vi har på dyrebutikken vår i dalen, og du gidder kanskje faktisk komme hit bare for en kraftig lang muskel? :D

hehehe, hvilken dal?

Og ja, selvfølgelig.. Vi reiser landet rundt for å få en tykk og lang muskel :)

Skrevet

Spør i din lokale dyrebutikk om de kan ta det inn da, vel? Det er jo en vare det er lett å få tak i så vidt jeg vet (tror både Norsk dyremat, IMAZO, Paratus Pet og liknende leverandører har sånt). Bortsett fra at vi i fjor måtte fortelle kundene at det "er mangel på okser" (noe det faktisk var), da det var tomt hos alle leverandører. Så pinlig :)

Skrevet
Spør i din lokale dyrebutikk om de kan ta det inn da, vel? Det er jo en vare det er lett å få tak i så vidt jeg vet (tror både Norsk dyremat, IMAZO, Paratus Pet og liknende leverandører har sånt). Bortsett fra at vi i fjor måtte fortelle kundene at det "er mangel på okser" (noe det faktisk var), da det var tomt hos alle leverandører. Så pinlig :)

Om de skal ta det inn her tipper jeg de kommer på langt over 49 kr stykket... Men skal til Oslo i løpet av uken, så da får jeg hamstre evnt

Skrevet

I storbyen har de alt! Hehe.

Jeg digger tropehagen zoo på bryne - de har alt sånt til en veldig god pris. Bare synd jeg bor 8 timer unna :)

Skrevet

En får rett og slett utvikle en type okser som kommer med tre tisser!

Skrevet
hehehe, hvilken dal?

Og ja, selvfølgelig.. Vi reiser landet rundt for å få en tykk og lang muskel :)

Hrmpfh.. den setningen hadde vært mye mer morsom dersom du hadde skrevet "tykk og lang penis"! Det er ikke den ting en jente ikke gjør... liksom :)

Skrevet
Hrmpfh.. den setningen hadde vært mye mer morsom dersom du hadde skrevet "tykk og lang penis"! Det er ikke den ting en jente ikke gjør... liksom :)

hehe, kan man skrive sånn på åpenforum da?? :):P men selvfølgelig! :) hehe

Skrevet

Skitt.... plutselig hadde man handlet for nesten 800 kr :). Det burde ikke vært lov til å legge ut linker til slike shopper *host*.

Skrevet
Hvor? handlers?

Jepp :). Det aner meg at jeg er veldig lite bevandret i slike net-shopper for hunder (men jeg er rå på alle som har med foto å gjøre *flir*), men nå var jeg visst i litt handlehumør :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
    • Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...