Gå til innhold
Hundesonen.no

laaaang okse *host* muskel

PsychoLynx

Recommended Posts

Hvor får man tak i de "bortimot meter'n lange" okse"musklene"?

Vet at de har dem på Tropehagen Zoo til 49 kr eller noe, men det finnes ikke Tropehagen Zoo i min umiddelbare nærhet.

Også har de dem til 49 kr på Handlers.no (eller hva det nå er), men de jeg kjøpte der sist var så veldig spinkle syns jeg.

Tips om andre steder de har disse lange til en kort pris? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man tak i de "bortimot meter'n lange" okse"musklene"?

Vet at de har dem på Tropehagen Zoo til 49 kr eller noe, men det finnes ikke Tropehagen Zoo i min umiddelbare nærhet.

Også har de dem til 49 kr på Handlers.no (eller hva det nå er), men de jeg kjøpte der sist var så veldig spinkle syns jeg.

Tips om andre steder de har disse lange til en kort pris? ;)

Hahaha! ;) Du er jammen kravstor! Ikke bare skal den være lang, men den skal heller ikke være spinkel..! ;)

Vi har på dyrebutikken vår i dalen, og du gidder kanskje faktisk komme hit bare for en kraftig lang muskel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! :) Du er jammen kravstor! Ikke bare skal den være lang, men den skal heller ikke være spinkel..! ;)

Vi har på dyrebutikken vår i dalen, og du gidder kanskje faktisk komme hit bare for en kraftig lang muskel? :D

hehehe, hvilken dal?

Og ja, selvfølgelig.. Vi reiser landet rundt for å få en tykk og lang muskel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør i din lokale dyrebutikk om de kan ta det inn da, vel? Det er jo en vare det er lett å få tak i så vidt jeg vet (tror både Norsk dyremat, IMAZO, Paratus Pet og liknende leverandører har sånt). Bortsett fra at vi i fjor måtte fortelle kundene at det "er mangel på okser" (noe det faktisk var), da det var tomt hos alle leverandører. Så pinlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør i din lokale dyrebutikk om de kan ta det inn da, vel? Det er jo en vare det er lett å få tak i så vidt jeg vet (tror både Norsk dyremat, IMAZO, Paratus Pet og liknende leverandører har sånt). Bortsett fra at vi i fjor måtte fortelle kundene at det "er mangel på okser" (noe det faktisk var), da det var tomt hos alle leverandører. Så pinlig :)

Om de skal ta det inn her tipper jeg de kommer på langt over 49 kr stykket... Men skal til Oslo i løpet av uken, så da får jeg hamstre evnt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En får rett og slett utvikle en type okser som kommer med tre tisser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, hvilken dal?

Og ja, selvfølgelig.. Vi reiser landet rundt for å få en tykk og lang muskel :)

Hrmpfh.. den setningen hadde vært mye mer morsom dersom du hadde skrevet "tykk og lang penis"! Det er ikke den ting en jente ikke gjør... liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...