ipadda Skrevet 11. Desember 2008 Rapporter Skrevet 11. Desember 2008 Hei. Jeg fikk denne på mail. Etterlysning ! Vår nydelige lille jentevalp forsvant fra sitt hjem mandag 8 desember på Silkoset, Tørråsen i Braskeriedfoss. Våler kommune i Hedmark. Hun er kun 4 måneder. Hun er hvit med noen sorte flekker, hodet er sort, brunt og hvitt, rasen er Dansk-Svensk gårdshund og kan minne litt om terrier. Hun lyder navnet «Moltzau`ern» uttales, måltsævern. Barna og vi har lett og lett. Gått fra dør til dør, men ingen har sett henne. Har du sett henne??? Dusør utloves. Vi kan nås på 62 42 00 12 / 95 47 74 83 / 97 46 62 20 Politiet kan også kontaktes på 02800 All hjelp og informasjon mottas med kjempetakk Familien Moltzau
Tapper Skrevet 11. Desember 2008 Rapporter Skrevet 11. Desember 2008 Håper de finner henne! Bare hun ikke har kommet utfor en ulykke, eller blitt stjålet. Også så liten enda... :/
Wanderlust Skrevet 12. Desember 2008 Rapporter Skrevet 12. Desember 2008 Vet du om hun har blitt funnet?
ipadda Skrevet 12. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Desember 2008 nei... jeg aner desverre ikke
Vala Skrevet 12. Desember 2008 Rapporter Skrevet 12. Desember 2008 Å fy fa*** fire måneder gammel i Hedmark?? Er det ikke beinkaldt hos dere ? Dette hørtes slettes ikke bra ut, not at all.. stakkars hund og stakkars mennesker...(selv om jeg sliter litt med å forstå hvordan en mister en liten valp, men det skal jeg holde kjeft om *setter klype på leppene*)
Fantasia Skrevet 12. Desember 2008 Rapporter Skrevet 12. Desember 2008 Å fy fa*** fire måneder gammel i Hedmark?? Er det ikke beinkaldt hos dere ? Dette hørtes slettes ikke bra ut, not at all.. stakkars hund og stakkars mennesker...(selv om jeg sliter litt med å forstå hvordan en mister en liten valp, men det skal jeg holde kjeft om *setter klype på leppene*) Alle valper lærer jo ikke innkalling med en gang da.. Håper de finner henne fort, er ikke noe kjekt når valpen forsvinner.
Blondiemamma Skrevet 12. Desember 2008 Rapporter Skrevet 12. Desember 2008 Helt grusomt.. Stakkars liten
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar