Gå til innhold
Hundesonen.no

Uten lapp, med hund?


Hundepsyk

Recommended Posts

Jeg har ikke lappen, sambo har, og jeg hater at jeg må spørre han mye om kjøring. Det er nok et helt klart fortrinn med lappen når man skal på treninger og lignende, jeg sliter nå som hun jeg kjører sammen med har blitt gravid :) . Jeg er dessverre LIVREDD for å kjøre, men skal ta lappen så fort jeg får orden på det problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med krisesituasjoner hvor man må til veterinær ser jeg på som det minste problemet...

Jeg har ikke bil/lappen, og det er mildt sagt et herk når man skal på kurs o.l.

For det første er det kjedelig å enten måtte finne noen til å kjøre eller ta buss el.lignende, og for det andre har man jo inget sted å putte bikkja i pausene...

Jeg har vært heldig på mine kurs, det har liksom ordnet seg, fattern har kjørt og jeg har lånt burplass hos andre, men det er absolutt ikke optimalt..(F.eks når jeg gikk lp kurs og eldstebikkja måtte ligge i bil sammen med en hvit gjeter han ikke kjente som hadde for vane å hyle som en gal når døra ble åpnet, heh, eldstebikkja var ikke glad for å bli stappa inni den bilen for å si det slik)

Jeg gleder meg ufattelig til jeg får lappen, da kan jeg endelig begynne å dra på fellestreninger(å ta buss med to bikkjer, hvorpå jeg ikke har noe sted å putte en mens jeg trener den andre osv orker jeg rett og slett ikke), og jeg trenger ikke bekymre meg for om det er noen som har ledig plass i bilen på kurs, eller noe slikt..

men, om man ikke har planer om å drive med masse aktiviteter som kurs, trening i hundeklubb osv, så tror jeg ikke det er noe problem å ikke ha bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...