Gå til innhold
Hundesonen.no

Holdt 64 hunder på to rom...

Ingidano

Recommended Posts

Jeg skjønner bare ikke hvilken glede noen kan ha av så mange hunder, jeg mener, jeg og min samboer blir jo utslitte av å ha to (om enn litt spinnville) terriere

Jeg skjønner ikke jeg heller. Når man har 64 hunder kan man umulig være sååå knyttet til alle. Tviler på at de har navn på alle.

Det sto jo ingenting om hvor store rommene var, men selv om de var (veldig) store kan umulig vært mye plass fordelt på hver hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke jeg heller. Når man har 64 hunder kan man umulig være sååå knyttet til alle. Tviler på at de har navn på alle.

Det sto jo ingenting om hvor store rommene var, men selv om de var (veldig) store kan umulig vært mye plass fordelt på hver hund.

Sto det ikke at de fleste hundene var cocker spanieler da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan umulig ha klart å tatt vare på alle sammen, bare pelsstellet på 64 cockere er jo uoverkommelig! Og så mister de "bare" 55 av de; hvorfor i heiteste mister de ikke alle sammen???

i slike situajsoner dreier det seg vel ofte om samlere? syke mennesker som virkelig tror dyrene deres har det godt, fordi eierene faktisk er veldig glad i dem.Men de har mistet totalt kontrollen. Syntes man skal se menneskene oppi slike situasjonene også.. De trenger faktisk hjelp dem også. Og hvis de får beholdene noen hunder, OG de blir fulgt opp slik dem ikke skaffer flere, og hundene får det dem trenger ,så er vel ikke noe problem..

Men uff, er grusomme slike situasjoner, både for dyr og mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars hunder... Det sier seg jo selv at det er umulig å ta seg av så mange hunder på en ordentlig måte. Jeg ser virkelig ikke "sjarmen" med å ha så mange hunder heller, man får jo ikke knyttet seg til alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...