Renate A Skrevet 5. Desember 2008 Rapporter Skrevet 5. Desember 2008 Har fått så mange "rare" innstillinger på PSP'en min og lurer på hvordan jeg sletter alle innstillinger så jeg kan begynne på nytt igjen? Jada...er jeg som surrer,men hadde vært ok å fått alt på scratch igjen...
Sju Skrevet 5. Desember 2008 Rapporter Skrevet 5. Desember 2008 File --> Preferences --> Reset preferences --> Hak av i alle boksene --> klikk "OK" Ganske sikker på at det var sånn det var, men er midt oppi noe nå så får ikke sjekka om det virker...
Renate A Skrevet 5. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Desember 2008 Tusen takk, tror jeg fikk det til nå
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar