Kristina Skrevet 21. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2005 Kommer man inn på utstilling med en valp på 10 uker? Hun ble vaksinert når hun var 7 1/2 uke. Skal ikke stille, men bare sosialisere litt. Har da sett valper på utstilling før, og de kan da umulig ha vært 12 uker engang. :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 21. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2005 Skal du til Flatebyhallen i morgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 21. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2005 seff... jeg bor der 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 21. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2005 Kult det skal jeg òg Elsker valper så jeg skal i hvert fall på valpeutstillinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 21. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2005 Ser du ei som går rundt på en old english sheepdogvalp som er veldog glad i mennesker så si hei a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 21. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2005 Legg ut bilde av hunderasen din så jeg vet hvordan den ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 21. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2005 det er bilder av henne på hjemmesiden min: wwww.freewebs.com/klosterskogens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 21. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2005 Den var søt!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 21. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2005 Når begynner det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 21. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2005 ekke sikker jeg igrunn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 21. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2005 Ikke hold meg utenfor da, jeg kommer jeg og!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 21. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2005 de skal vel egentlig ha 12 ukers vaksinen tror jeg.. jeg snek speedy inn på utstilling under jakka en gang da.. da han var 10 uker. .. Lazita.. du vet dette?!"?mener jeg å huske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2005 Jeg kommer også! hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 21. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2005 ja de skal være vaksinert mot valpesyke og den vaksinen får de ikke før de er 12 uker. men det er veldig få oppdrettere/valeeiere som bryr seg om det. ikke at det blir mitt problem men får hunden valpesyke så kan det gå ille, men hvis moren til valpen ble vaksinert ikke så lenge før parringen så vil jo valpen ha antistoffer i seg uansett, så da er det jo ikke så farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 23. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2005 Kristina: Jeg så deg og snakka med deg gjennom Luna, men du visste ikke at det var meg Luna var skikkelig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 23. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2005 hehe! Det var jo maaaaaaange som snakka til Luna! Luna var nydelig Kristina..! Så du meg og Silje og eller:P? De to som dilta etter Kristina og Luna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 23. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2005 Ja, du og en annen og en liten jente. Du visste ikke at det var mweg du heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 23. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2005 Jeg hadde en aning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 23. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2005 Vet du hvem jeg er nå da? Luna hadde rødt skjerf i litt av utstillinga ikke sant? Og ho jenta som kom bort, når dere satt på gymbenkene inntil veggen, det var søstera mi, og jeg mamma og søstera mi satt rett ved siden av dere!! Så, vet du hvem jeg var?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 23. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2005 hihi... Det var så mange som kom bort når vi satt på benken Så jeg husker ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 23. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2005 Vi satt ret ved siden av dere ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar