Line_ Skrevet 7. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 Hva er hunden(e) deres sitt beste utstilling resultat? Litt morsomt å vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 7. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 Nå har jo bare Buffy stilt på valpeshow.. Men det beste er: BIR, BIG og BIS 2 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 7. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 Nå har jo bare Buffy stilt på valpeshow.. Men det beste er: BIR, BIG og BIS 2 :-) Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 7. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 Har bare stilt fELIX EN GANG JEG DA (VALPESHOW), DA FIKK HAN 2bhk AV 2 :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 7. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 Beste til Oscar er 2bhk i unghundklassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 7. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 Beste til Oscar er 2bhk i unghundklassen Nena da? Sorry den store skriften i det andre innlegget.. caps lock :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 7. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 hihi, hun har ett resultat fra valpeshow og det er ikke noe å skryte av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 7. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 BIS3 er det beste jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 7. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 Beste resultatet til Mini som valp var BIS 5..Som voksen har han 3 cert og 2 BIM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 7. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 Pontiac har et cert og res. Cacib. Zira har fått BIG 3 som valp. Og hun har blitt 2 i btk, med cert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 7. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 BIM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 7. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 faren til Småen, Quattro ble BIS veteran en gang. da gikk vi å svevde på en rosa sky i noen uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 7. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 Skal fortelle det til dere neste Søndag. *Gruemeg* Men tror ikke han får noe bedre en blått.. Hihi.. Har stor tro på lodotten min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 7. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 Skal fortelle det til dere neste Søndag. *Gruemeg* Men tror ikke han får noe bedre en blått.. Hihi.. Har stor tro på lodotten min.. Det går jo fiiiiiiint da:D:D:D Neste søndag...vil det si 9 okt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 7. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 Det går jo fiiiiiiint da:D:D:D Neste søndag...vil det si 9 okt? Ok, tror ikke han får blått engang.. Ops, nei Søndagen etter det igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 7. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 Ok, tror ikke han får blått engang.. Ops, nei Søndagen etter det igjen.. Ok Gleder meg til å høre hvordan det går!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 7. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 Speedy fikk BIM på sitt første og eneste valpeshow, og BIR;HP, og CERT på sin 2 skikkelige utstilling! Casper fikk BIM på sin Første og BIR på sin andre:) *Stolt mamma* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 8. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2005 Ok, tror ikke han får blått engang.. ÅÅ, du er så negativ Diego er kongen uansett han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 8. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2005 Hero sine beste resultater er: BIR valp , HP og CK. Ricco fikk: BIR valp, HP og CK Gosh Amei fikk: HP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 8. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2005 Kjempe bra resultater på alle sammen her =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 8. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2005 Tella har bare vært på valpeshow enda, beste resultat derfra var 1BTK og BIM.. ellers var jeg ganske fornøyd da hun ble 2BTK av 7 veldig sterke konkurenter på sitt første valpeshow.. Ellers har jeg stilt Hei heison(jakt hunden til pappa) noen ganger, har som regel gått ut med rød sløyfe, men ikke kommet noe lengre enn det, bortsett fra en gang da fikk han rød sløyfe, ble beste hann hund og BIM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 8. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2005 BIS 3 (Bøengen's Enya) som ikke bare er min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 8. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2005 LiLi har 8 BIR, HP, BIG3 og BIG2 som valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 9. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2005 pappa har stilt ut bikkja før...det gikk ikke bra..hehe...Han liker seg iikke der skjønner dere..så han nekter å høre etter...Sliter bånnet gjør han å..=( menmen...skal være med på utstillinger nå, for sosialiseringen sin del. blir vell jeg som stiller han ut da. Men han har jo ungen små fil..=P bare chaplin føtter, pigment , ett øye større en det andre, haleknekk, o.s.v...men alikavel er han værdens beste hund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 9. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2005 Silje: Du har vel ikke lyst å stille for meg på søndag?? *engleøyne* Jeg trur ikke jeg klarer.. Også kan jeg love å stille selv på den japansk spisshund sin.. *Nervøs* Så kan jeg iallefall se hvordan det går med Diego i ringen.. PLEASE.... [-o< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar