Gå til innhold
Hundesonen.no

Beste res.

Line_

Recommended Posts

Skrevet
Beste til Oscar er 2bhk i unghundklassen

Nena da?

Sorry den store skriften i det andre innlegget.. caps lock :oops:

Skrevet

Skal fortelle det til dere neste Søndag. :D *Gruemeg*

Men tror ikke han får noe bedre en blått..

Hihi.. Har stor tro på lodotten min.. :D

Skrevet
Skal fortelle det til dere neste Søndag. :D *Gruemeg*

Men tror ikke han får noe bedre en blått..

Hihi.. Har stor tro på lodotten min.. :D

Det går jo fiiiiiiint da:D:D:D Neste søndag...vil det si 9 okt?

Skrevet

Det går jo fiiiiiiint da:D:D:D Neste søndag...vil det si 9 okt?

Ok, tror ikke han får blått engang.. :P

Ops, nei Søndagen etter det igjen.. :D

Skrevet

Ops, nei Søndagen etter det igjen.. :D

Ok :P Gleder meg til å høre hvordan det går!!! :P

Skrevet

ÅÅ, du er så negativ :P Diego er kongen uansett han! :D

Skrevet

Tella har bare vært på valpeshow enda,

beste resultat derfra var 1BTK og BIM..

ellers var jeg ganske fornøyd da hun ble 2BTK av 7 veldig sterke konkurenter på sitt første valpeshow..

Ellers har jeg stilt Hei heison(jakt hunden til pappa) noen ganger, har som regel gått ut med rød sløyfe, men ikke kommet noe lengre enn det, bortsett fra en gang da fikk han rød sløyfe, ble beste hann hund og BIM..

Guest Hyper_Bærta
Skrevet

pappa har stilt ut bikkja før...det gikk ikke bra..hehe...Han liker seg iikke der skjønner dere..så han nekter å høre etter...Sliter bånnet gjør han å..=(

menmen...skal være med på utstillinger nå, for sosialiseringen sin del. blir vell jeg som stiller han ut da. Men han har jo ungen små fil..=P

bare chaplin føtter, pigment , ett øye større en det andre, haleknekk, o.s.v...men alikavel er han værdens beste hund.. :cry:

Skrevet

Silje: Du har vel ikke lyst å stille for meg på søndag?? *engleøyne*

Jeg trur ikke jeg klarer..

Også kan jeg love å stille selv på den japansk spisshund sin.. :cry:

*Nervøs* Så kan jeg iallefall se hvordan det går med Diego i ringen..

PLEASE.... [-o< :(

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...