Jump to content
Hundesonen.no

Valpeshow på Lade


Baby

Recommended Posts

Posted
Noen som skal dit på Søndag?

Jeg skal dit:) Skal stille Frost, 5,5 mnd nå, og ser vel ut som en nakenhund i forrhold til andre samojeds på sin alder. Men han ble ikke kjøpt som pelshund heller han da, derimot som langbent løpshund med funksjonel pels:) Morro å stille uansett!

Posted

Jeg ante ikke at det var noe på Lade i helga jeg! Så vanskelig å få med seg alt altså :x

Ikke at vi kunne stilt uansett da, vi venter på en manglende testikkel vi.. :x

Hvor på Lade er det da? Mulig jeg tar meg en tur å ser på.

Guest Dratini
Posted

Ingen av "våre" hoffe-jenter er påmeldt. Hadde det ikk evært for barneselskap på lørdag, hadde det nok blitt en runde bare for å titte, men må nok prioritere huset etter en vilter guttegjeng på 5-6 år :x

Guest Christine
Posted

Starter kl 10.00. Mer info håper jeg noen andre kan komme med.

Posted
Noen med mere info. fx når det starter og dommer , gjerne vilken raser som er påmelt?

Dommere:

Frode Jevne (gr. 2 & 9)

Marianne Holmli (gr. 1, 4, 5, 7 & 10)

Karl Eddie Berge (gr. 3, 6 & 8)

Det er MANGE raser, kan ikke ramse opp alle her;) men kom med noen konkrete du lurer på så skal jeg svare:)

Posted

Jeg ser ikke bort fra at jeg rusler nedover og trener litt lp ved siden av ringene. Fine forstyrrelser (for både hunden og meg - jeg må konsentrere meg hardt for ikke å bli distrahert av søte valpiser :icon_redface:).

Guest Christine
Posted
Dommere:

Frode Jevne (gr. 2 & 9)

Marianne Holmli (gr. 1, 4, 5, 7 & 10)

Karl Eddie Berge (gr. 3, 6 & 8)

Det er MANGE raser, kan ikke ramse opp alle her;) men kom med noen konkrete du lurer på så skal jeg svare:)

Noen hunder fra gruppe 7? :icon_redface:

Posted
Ja det var ikke meningen at du skulle ramse opp alle. Di jeg lurer på er tibetansk spaniel, dsg og nuffe. kanskje du vet når di eventuelt har oppmøte å ? :icon_redface:

Tibetansk Spaniel , 4 stk oppmøte kl 11, sist i ring nr 2

Nuffe(som i Newfoundland, ja..? ), ingen så vidt jeg kan se.

DSG, ingen der heller.

Posted

Kan du sjekke berner og oppmøtetid på berner og?

Jeg skulle egentlig ivei, oppdretteren min skulle stille to av tispene sine, og jeg skulle stille en hannhund fra henne, men pga. litt forskjellige årsaker så ble det ikke noe av. Men jeg tror en annen hannhund fra henne kommer, så jeg vurderer å dra likevel. Får se hvor sent det blir på jobb i morgen kveld.

Posted
Kan du sjekke berner og oppmøtetid på berner og?

Jeg skulle egentlig ivei, oppdretteren min skulle stille to av tispene sine, og jeg skulle stille en hannhund fra henne, men pga. litt forskjellige årsaker så ble det ikke noe av. Men jeg tror en annen hannhund fra henne kommer, så jeg vurderer å dra likevel. Får se hvor sent det blir på jobb i morgen kveld.

Skal vi se..... 3 stk, ring 2, klokken 10, først i ringen!

Guest Christine
Posted
1 ES

1 IS

1 Kleiner

Alle har oppmøte kl 11 i ring 3

Tusen, tusen tusen hjertelig takk :icon_redface:

Posted
Skal vi se..... 3 stk, ring 2, klokken 10, først i ringen!

Takk. :icon_redface:

Den valpen skal vist stille så da kan det hende jeg tar meg en tur.

Er det noen som vet hvor lang tid ca. det tar å kjøre fra Orkanger til der valpeshowet er?

Guest Christine
Posted
Takk. :icon_redface:

Den valpen skal vist stille så da kan det hende jeg tar meg en tur.

Er det noen som vet hvor lang tid ca. det tar å kjøre fra Orkanger til der valpeshowet er?

Vi bruker iallefall ca tre kvarter når vi kjører herfra til Orkanger..

Posted
Det er i garasjen på City Lade. :icon_redface:

Jeg stiller forøvrig Leah på 6,5 mnd. :(

City lade, hvor er det igjen? Langt unna city syd f.eks?

Posted
Takk. :icon_redface:

Den valpen skal vist stille så da kan det hende jeg tar meg en tur.

Er det noen som vet hvor lang tid ca. det tar å kjøre fra Orkanger til der valpeshowet er?

Orkanger-lade? 45 min ca. Bruker ca 45 min herifra til Dragvoll, og det må bli omtrent like langt.

Redigert:

Ikke nært City Syd nei, City Lade er på Lade :( Se her:

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D702808...g%26tab%3Droute

Redigert 2. :

Æsj, teit kart! Lønner seg ikke å kjøre gjennom sentrum (synes jeg), kjør omkjøringsveien og sving av mot Lade.

Guest Christine
Posted
City lade, hvor er det igjen? Langt unna city syd f.eks?

Kjør på omkjøringsveien frem til Ikea, og kjør mot Lade. Følg veien rett frem, så kommer man til en rundkjøring(ved Lade Arena for de som vet hvor det er). Kjør rett fram, passer et lyskryss, og ta til venstre i det neste. Så tar man første til venstre og vips så er man på p-plassen..

Kjenner jeg ikke er så flink til å beskrive veien jeg.. Ehm, hvis noen trenger bedre beskrivelse, ring 1881. :icon_redface:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


  • Nye innlegg

    • Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Create New...