Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow på Lade

Baby

Recommended Posts

Noen som skal dit på Søndag?

Jeg skal dit:) Skal stille Frost, 5,5 mnd nå, og ser vel ut som en nakenhund i forrhold til andre samojeds på sin alder. Men han ble ikke kjøpt som pelshund heller han da, derimot som langbent løpshund med funksjonel pels:) Morro å stille uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ante ikke at det var noe på Lade i helga jeg! Så vanskelig å få med seg alt altså :x

Ikke at vi kunne stilt uansett da, vi venter på en manglende testikkel vi.. :x

Hvor på Lade er det da? Mulig jeg tar meg en tur å ser på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av "våre" hoffe-jenter er påmeldt. Hadde det ikk evært for barneselskap på lørdag, hadde det nok blitt en runde bare for å titte, men må nok prioritere huset etter en vilter guttegjeng på 5-6 år :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med mere info. fx når det starter og dommer , gjerne vilken raser som er påmelt?

Dommere:

Frode Jevne (gr. 2 & 9)

Marianne Holmli (gr. 1, 4, 5, 7 & 10)

Karl Eddie Berge (gr. 3, 6 & 8)

Det er MANGE raser, kan ikke ramse opp alle her;) men kom med noen konkrete du lurer på så skal jeg svare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Dommere:

Frode Jevne (gr. 2 & 9)

Marianne Holmli (gr. 1, 4, 5, 7 & 10)

Karl Eddie Berge (gr. 3, 6 & 8)

Det er MANGE raser, kan ikke ramse opp alle her;) men kom med noen konkrete du lurer på så skal jeg svare:)

Noen hunder fra gruppe 7? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var ikke meningen at du skulle ramse opp alle. Di jeg lurer på er tibetansk spaniel, dsg og nuffe. kanskje du vet når di eventuelt har oppmøte å ? :icon_redface:

Tibetansk Spaniel , 4 stk oppmøte kl 11, sist i ring nr 2

Nuffe(som i Newfoundland, ja..? ), ingen så vidt jeg kan se.

DSG, ingen der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du sjekke berner og oppmøtetid på berner og?

Jeg skulle egentlig ivei, oppdretteren min skulle stille to av tispene sine, og jeg skulle stille en hannhund fra henne, men pga. litt forskjellige årsaker så ble det ikke noe av. Men jeg tror en annen hannhund fra henne kommer, så jeg vurderer å dra likevel. Får se hvor sent det blir på jobb i morgen kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du sjekke berner og oppmøtetid på berner og?

Jeg skulle egentlig ivei, oppdretteren min skulle stille to av tispene sine, og jeg skulle stille en hannhund fra henne, men pga. litt forskjellige årsaker så ble det ikke noe av. Men jeg tror en annen hannhund fra henne kommer, så jeg vurderer å dra likevel. Får se hvor sent det blir på jobb i morgen kveld.

Skal vi se..... 3 stk, ring 2, klokken 10, først i ringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se..... 3 stk, ring 2, klokken 10, først i ringen!

Takk. :icon_redface:

Den valpen skal vist stille så da kan det hende jeg tar meg en tur.

Er det noen som vet hvor lang tid ca. det tar å kjøre fra Orkanger til der valpeshowet er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Er det noen som vet hvor lang tid ca. det tar å kjøre fra Orkanger til der valpeshowet er?

Vi bruker iallefall ca tre kvarter når vi kjører herfra til Orkanger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orkanger-lade? 45 min ca. Bruker ca 45 min herifra til Dragvoll, og det må bli omtrent like langt.

Redigert:

Ikke nært City Syd nei, City Lade er på Lade :( Se her:

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D702808...g%26tab%3Droute

Redigert 2. :

Æsj, teit kart! Lønner seg ikke å kjøre gjennom sentrum (synes jeg), kjør omkjøringsveien og sving av mot Lade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
City lade, hvor er det igjen? Langt unna city syd f.eks?

Kjør på omkjøringsveien frem til Ikea, og kjør mot Lade. Følg veien rett frem, så kommer man til en rundkjøring(ved Lade Arena for de som vet hvor det er). Kjør rett fram, passer et lyskryss, og ta til venstre i det neste. Så tar man første til venstre og vips så er man på p-plassen..

Kjenner jeg ikke er så flink til å beskrive veien jeg.. Ehm, hvis noen trenger bedre beskrivelse, ring 1881. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...