Hundeglad Skrevet 27. November 2008 Rapporter Share Skrevet 27. November 2008 Mars underullskam fåes i både grov, medium og fin. På en dverschnauzer, bruker man ulike kammer på beina og selve kroppen? Hva slags type skal jeg i så fall kjøpe for kamming av pelsen på selve kroppen? På forhånd; takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 27. November 2008 Rapporter Share Skrevet 27. November 2008 Mye ull - grov kniv. Lite ull - fin kniv. Jeg bruker stort sett fin kniv på hodet, medium på rygg/nakke, og først grov på beina før jeg går over til medium. Marsknivene kjenner jeg ikke til da - jeg har litt blanding av håndlagde og Classickniver (pluss noen buede med plast på håndtaket som ejg synes er elendige). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundeglad Skrevet 27. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2008 Ok:) Tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar