Gå til innhold
Hundesonen.no

Avstemning fotokonkurransen uke 46-47


Peers

Uke 46 - 47  

90 stemmer

  1. 1.

    • 1
      0
    • 2
      5
    • 3
      7
    • 4
      1
    • 5
      1
    • 6
      0
    • 7
      2
    • 8
      0
    • 9
      0
    • 10
      0
    • 11
      2
    • 12
      2
    • 13
      0
    • 14
      0
    • 15
      0
    • 16
      1
    • 17
      3
    • 18
      8
    • 19
      0
    • 20
      0
    • 21
      1
    • 22
      0
    • 23
      0
    • 24
      0
    • 25
      2
    • 26
      1
    • 27
      0
    • 28
      0
    • 29
      0
    • 30
      0
    • 31
      0
    • 32
      1
    • 33
      3
    • 34
      1
    • 35
      1
    • 36
      0
    • 37
      1
    • 38
      0
    • 39
      0
    • 40
      1
    • 41
      1
    • 42
      1
    • 43
      0
    • 44
      0
    • 45
      0
    • 46
      29
    • 47
      1
    • 48
      4
    • 49
      0
    • 50
      0
    • 51
      1
    • 52
      0
    • 53
      0
    • 54
      1
    • 55
      0
    • 56
      0
    • 57
      0
    • 58
      2
    • 59
      0
    • Velg denne om du har stemt på bilde 60-63!
      6
  2. 2.

    • 60
      0
    • 61
      5
    • 62
      0
    • 63
      0
    • Velg denne om du har stemt på bilde 1-59!
      85


Recommended Posts

Skrevet

Temaet var "Nærbilde". Avstemningen varer i 2 uker, lykke til!

1.

nrbilde.jpg

2.

060520081035OqmBrakFEUoQbfxeFN.JPG

3.

IMG_0244-2.jpg

4.

1valpene030.jpg

5.

bilde157-1.jpg

6.

1806-12.jpg

7.

0017.jpg

8.

DSC_0008-2-1.jpg

9.

5105157.jpg

10.

post-1249-1226314105.jpg

11.

2008-02-08-Babs52.jpg

12.

post-1248-1226315432.png

13.

IMG_8198aa.jpg

14.

90225c4a.jpg

15.

gnager-2.jpg

16.

70576-1226164550-7.jpg

17.

ken.jpg

18.

3019465102_6d5070e069_o.jpg

19.

nrbilde.jpg

20.

Nrbilde.jpg

21.

nrbilde.jpg

22.

IMG_1642.jpg

23.

hei1153-1.jpg

24.

DSC_0186-1.jpg

25.

120920061217zmfR9796zFa5OPuV17.jpg

Skrevet

26.

april07121.jpg

27.

DSCF0240-1.jpg

28.

i232727699_77170_7.jpg

29.

10mmWalter.jpg

30.

post-3373-1226416911.jpg

31.

5mneder45-2.jpg

32.

IMG_0616-2.jpg

33.

270808_040.jpg

34.

post-4250-1226435791_thumb.jpg

35.

tassen.jpg

36.

IMG_2181.jpg

37.

CIMG4855.jpg

38.

post-4696-1226575617.jpg

39.

VESLANR.jpg

40.

BorisDesember045.jpg

41.

post-4753-1226665923.jpg

42.

DSC_0049.jpg

43.

post-1321-1226667920_thumb.jpg

44.

post-3410-1226696039.jpg

45.

konkurr.jpg

46.

yered.jpg

47.

konkurranse1.jpg

48.

post-790-1226839392.jpg

49.

sntryne3-1.jpg

50.

i27051615868707se4.jpg

Skrevet
Velg denne om du har stemt på bilde 1-60!

Trykk på det alternativet (nederst) om du har stemt på et bilde fra 1-60. Da skal det gå, fikk feilmelding da jeg glemte det og :)

Skrevet

Fkk ikke til å stemme på 61-63. Jeg kan godt velge et annet bilde å stemme på, men er litt dumt for de tre bildene da, om det ikke går an å stemme på de. Men kan tenkes at det er min pc som tuller seg.

Skrevet
Fkk ikke til å stemme på 61-63. Jeg kan godt velge et annet bilde å stemme på, men er litt dumt for de tre bildene da, om det ikke går an å stemme på de. Men kan tenkes at det er min pc som tuller seg.

Jeg får heller ikke til å stemme på 61-63.

Skrevet

Nå skal det fungere tror jeg...

Dersom du stemmer på bilde 1-59, må du også markere "Velg denne om du har stemt på bilde 1-60" (nederst på siden).

Dersom du skal stemme på bilde 60-63 må du markere "Velg denne om du har stemt på bilde 60-63" (står under alternativ 59).

Beklager at det ble så tungvint, men man kunne visst bare ha med 60 alternativer per "spørsmål"... Si i fra om dere fremdeles ikke får stemt!

Skrevet
Nå skal det fungere tror jeg...

Dersom du stemmer på bilde 1-59, må du også markere "Velg denne om du har stemt på bilde 1-60" (nederst på siden).

Dersom du skal stemme på bilde 60-63 må du markere "Velg denne om du har stemt på bilde 60-63" (står under alternativ 59).

Beklager at det ble så tungvint, men man kunne visst bare ha med 60 alternativer per "spørsmål"... Si i fra om dere fremdeles ikke får stemt!

Får bare markert en. Altså enten "Velg denne om du.." eller nr på bildet.

Skrevet
Ser ut som jeg ikke får si min mening her nei <_<

Samme her!

Det burde jo vitterlig fungere nå...

Altså, avstemningen er på en måte delt i to. Første delen omfatter bilde 1-59, samt "Velg denne om du har stemt på bilde 60-63". Den andre delen omfatter bilde 60-63, samt "Velg denne om du har stemt på bilde 1-59". Man må altså markere ett alternativ i hver del.

Det vil si: stemmer du på et bilde fra 1-59, MÅ du i tillegg klikke ""Velg denne om du har stemt på bilde 1-59". Omvendt om du stemmer på et bilde fra 60-63.

Dette ble litt rotete forklart, men håper dere skjønner hva jeg mener. Det burde fungere altså.. :icon_confused:

Skrevet

Det funket helt fint for meg, valgte bilde i den øverste ruta, trykket på 'ekstra'knappen(Velg denne om du har stemt på bilde 1-59) i den nederste ruta. :x

Skrevet
Det funket helt fint for meg, valgte bilde i den øverste ruta, trykket på 'ekstra'knappen(Velg denne om du har stemt på bilde 1-59) i den nederste ruta. :x

Du forklarte det faktisk bedre enn meg bare med den setningen der... *flir*

Håper det fungerer for dere andre også. Dere må slutte å sende inn så mange bilder, det blir bare krøll om det er flere enn 60 :x

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...