whiskey Skrevet 21. November 2008 Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 Eg er ei jenta på 19 år fra vestlandet. Har hatt hund heile livet, med unntak av noen år, da jeg var uten hund. Nå har jeg en blandingshund, da jeg ikke hadde råd til å kjøpe rase, pga at jeg er student. Har også en hest, som er satt bort på for mens jeg studerer i Stavanger. Har vært så heldig å få en leilighet der vi kan ha hund! Vi har hundgarde og plen. Hunden min er blanding av Siberian Husky og Labrador Retriver. Hu e meget aktiv, og har et ustoppelig jager innstinkt! Hu er veldig snill å rolig når hu e inne, men blir full av energi å arbeids lyst ute og på trening;) Bruker henne i agility, det er det vi liker:) Siden hun er blanding med husky kan hun ule som en ulv! Og kunne nok vært upperlig til å dra! Hu er blitt ca 15 månar nå, og eg har hatt na si hu va kvelp. Egentlig skulle eg ha en annen valp i kullet, men det skjedde en misforståelse, så da endte jeg opp med min Whiskey! Å det e eg berre glad for idag:) Whisky er både lett å vansklig å trena, hu kan ver veldig opptatt av ting rundt seg, men kan og ver altfor opptatt av meg:P Hu kan vær lika masse sofagris som hu kan ver skjøre energi bombo:) En veldig behagelig hond å ha med å gjer:) Legger med nåken bilder av jento mi:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 22. November 2008 Rapporter Share Skrevet 22. November 2008 Velkommen hit ! Nydelig hund du hadde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. November 2008 Rapporter Share Skrevet 22. November 2008 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 22. November 2008 Rapporter Share Skrevet 22. November 2008 Velkommen hit! Nydelig hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...