Gå til innhold
Hundesonen.no

hvilken rase ville du vært?

Kristiin

Recommended Posts

Skrevet

Du er en Setter! Livet er en lek og du tar gjerne en utfordring. Du elsker å være i aktivitet og gjør ofte (men ikke alltid) det du blir bedt om.

12% har landet på denne bedømmelsen.

Skrevet

Du er en Puddel! Du er vennlig og godt likt. Du setter pris på de gode tingene i livet, men kan kanskje bli litt mer aktiv?

Haha :whistle:

Skrevet

Bedømmelse:

Du er en Setter! Livet er en lek og du tar gjerne en utfordring. Du elsker å være i aktivitet og gjør ofte (men ikke alltid) det du blir bedt om. :whistle:

Skrevet

Du er en Basset! Rasebeskrivelsen tilsier at du gjerne kan bli mer aktiv. Snill er du, men kanskje ikke så omgjengelig?

7% har landet på denne bedømmelsen.

Hahahahahaha! :whistle: Jeg mangler bare de lange ørene... :)

Skrevet

Ble puddel jeg, det kan jeg ikke fatte og begripe! Tror det er veldig få raser man kan bli i denne testen, og puddel er nok en av de rasene jeg kan sammenligne meg MINST med (bortsett fra intelligensen da :whistle: ).

Skrevet

Du er en Setter! Livet er en lek og du tar gjerne en utfordring. Du elsker å være i aktivitet og gjør ofte (men ikke alltid) det du blir bedt om.

EDIT: 13/13 på den rasetesten :whistle:

Skrevet

Jeg ble en labrador:

Du er en Labrador! Du elsker alt som er moro og er med på det meste som ikke innebærer så mye jobbing for deg. Litt lat er du altså, men livet er jo til for å nytes!

Skrevet

Du er en Belgisk fårehund! Du er lojal og pliktoppfyllende. Du elsker å være i aktivitet og kan nesten ikke sitte stille.

3% har landet på denne bedømmelsen.

Hehe :whistle:

Skrevet

Ble Basset.. :(

På rasequizen fikk jeg 12/13.

Gikk så raskt på slutten (var jo så enkelt!) at på labradoren så jeg bare den blonde pelsen og klikket på golden. Etter at jeg hadde klikket videre gikk det opp for meg at det var jo heeelt feil! :whistle:

Skrevet

Du er en Labrador! Du elsker alt som er moro og er med på det meste som ikke innebærer så mye jobbing for deg. Litt lat er du altså, men livet er jo til for å nytes!

40% har landet på denne bedømmelsen.

Skrevet

Bedømmelse:

Du er en Puddel! Du er ikke helt rasetypisk, men er vennlig og godt likt. Du setter pris på de gode tingene i livet, men kan kanskje bli litt mer aktiv?

haha

Skrevet

Skrevet

40% har landet på denne bedømmelsen.

Hehe, jo, jeg er nok litt lat :whistle:

Skrevet

Bedømmelse:

Du er en Puddel! Du er vennlig og godt likt. Du setter pris på de gode tingene i livet, men kan kanskje bli litt mer aktiv?

36% har landet på denne bedømmelsen.

13/13 på rasetesten :(

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...