HHC Skrevet 18. November 2008 Rapporter Skrevet 18. November 2008 Slettet min gamle tråd her da den var fra hjemmesiden min var laget i home. Jeg bruker faktisk gratis side enda. Googlepages og er strålende fornøyd! Men jeg vil allikevel ha tilbakemeldinger på siden. Ting som mangler/kanskje ikke burde vært der ovs
Mirai Skrevet 18. November 2008 Rapporter Skrevet 18. November 2008 Hvis jeg er inne på f. eks "Kathrine" og så trykker på linken tilbake til forsiden, altså øverst i menyen, så fungerer ikke den linken.
HHC Skrevet 18. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2008 Hvis jeg er inne på f. eks "Kathrine" og så trykker på linken tilbake til forsiden, altså øverst i menyen, så fungerer ikke den linken. Takk Skal ordnes!
Peers Skrevet 19. November 2008 Rapporter Skrevet 19. November 2008 Et lite tips: linken burde ligge i startinnlegget ditt også, jeg slet litt med å finne (og huske, selv om jeg har vært inne mange ganger før) linken nå. Mulig det er jeg som er litt treg i dag *flir*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar