Gå til innhold
Hundesonen.no

Voff :-)


Snute

Recommended Posts

Jeg ble helt trist av det med Joy jeg, tenkte masse på ham og deg en stund og hadde vel egentlig tenkt å sende deg en PM og snakke litt, men så kom jeg ikke på noe å si og jeg syntes det virket noe meningsløst etter såpass lang tid...

Åååh, men gratulerer så mye med Sol da! :) Han ser helskjønn uuut! :) Håper dere får det kjempefint (høres jo ut som dere har alt, men håper da det fortsetter sånn :)) sammen!

(dere vil ikke væ'me på valpetreff en dag da? Jeg tror jeg og Tinka-Tequila hadde planer om å møtes i Oslo med valpene en dag litt uti januar :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble helt trist av det med Joy jeg, tenkte masse på ham og deg en stund og hadde vel egentlig tenkt å sende deg en PM og snakke litt, men så kom jeg ikke på noe å si og jeg syntes det virket noe meningsløst etter såpass lang tid...

Åååh, men gratulerer så mye med Sol da! :P Han ser helskjønn uuut! :P Håper dere får det kjempefint (høres jo ut som dere har alt, men håper da det fortsetter sånn :)) sammen!

(dere vil ikke væ'me på valpetreff en dag da? Jeg tror jeg og Tinka-Tequila hadde planer om å møtes i Oslo med valpene en dag litt uti januar :o)

Takk, takk - og vi vil gjerne være med på valpetreff :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...