Sju Skrevet 1. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2009 Jeg ble helt trist av det med Joy jeg, tenkte masse på ham og deg en stund og hadde vel egentlig tenkt å sende deg en PM og snakke litt, men så kom jeg ikke på noe å si og jeg syntes det virket noe meningsløst etter såpass lang tid... Åååh, men gratulerer så mye med Sol da! Han ser helskjønn uuut! Håper dere får det kjempefint (høres jo ut som dere har alt, men håper da det fortsetter sånn ) sammen! (dere vil ikke væ'me på valpetreff en dag da? Jeg tror jeg og Tinka-Tequila hadde planer om å møtes i Oslo med valpene en dag litt uti januar ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snute Skrevet 2. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2009 Jeg ble helt trist av det med Joy jeg, tenkte masse på ham og deg en stund og hadde vel egentlig tenkt å sende deg en PM og snakke litt, men så kom jeg ikke på noe å si og jeg syntes det virket noe meningsløst etter såpass lang tid... Åååh, men gratulerer så mye med Sol da! Han ser helskjønn uuut! Håper dere får det kjempefint (høres jo ut som dere har alt, men håper da det fortsetter sånn ) sammen! (dere vil ikke væ'me på valpetreff en dag da? Jeg tror jeg og Tinka-Tequila hadde planer om å møtes i Oslo med valpene en dag litt uti januar ) Takk, takk - og vi vil gjerne være med på valpetreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar