Gå til innhold
Hundesonen.no

Egg i signaturer!?


Silje

Recommended Posts

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar
Ja jeg vet :ermm: Det er en gutt, håper den andre er jente. De er så søte når de er voksne, og de er jo så små, så trenger ikke ta dem bort engang.

:icon_confused:

Når dragebebisene min har blitt voksene nå, og jeg bare har ett avlsegg og voksene drager, DA skal jeg få meg slike utrolige søte små grønne ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg EN hann og FIRE voksne hunner, og en baby-hunndrage på den ene kontoen min. Håper den andre babyen er hann, ellers freaker jeg ut.

På den andre kontoen har jeg tre voksne hunner, og SEKS voksne hanner, og en baby jeg ikke vet hva er ennå. Er det en hann, så freaker jeg ut her også. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes alle sine egg har blitt mer syke etter at vi begynte med dailydragonfix, jeg. tror de får feil antall clicks og views der. :icon_confused: Nå har jeg 2 syke babyer og ett sykt egg, iallefall.

mine har vært syke allikevel de.. Så da dør de sikkert nå som jeg meldte meg inn der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var søøt! :ermm:

Så søøøt! :)

:P Han er litt søt ja. Han heter Ruben Andre :P

Gu så søt den var da. :P

Hva slags egg kom den fra?

Jeg adopterte han da han var liten, så det vet jeg ikke. :icon_confused: Men det hadde vært gøy å finne en til så jeg kunna avla fram litt dinosauruser også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes alle sine egg har blitt mer syke etter at vi begynte med dailydragonfix, jeg. tror de får feil antall clicks og views der. :icon_confused: Nå har jeg 2 syke babyer og ett sykt egg, iallefall.

Jeg har ikke hatt et eneste sykt egg ennå og har vært medlem på dailydragonfix i mange dager nå. Eneste jeg merker er at jeg synes eggene får sprekker og hull fortere.

Jeg fikk endelig til en parring og fikk 2 grønne egg...De gikk rett til omplassering begge. Jeg har vist blitt kresen og vil bare ha bestemte typer egg. Jeg har ikke hatt noen lilla ennå og tror jeg skal sattse på et sånt neste gang...de lilla er litt søte! Også vil jeg ha gull egg! Men helst masse omplasserings babyer...men jeg får vist ikke flere nå før noen vokser opp... :shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man kan ikke ta alle selv, man får bare velge ett selv, såvidt jeg har forstått. Sikkert pga gullegg og diverse, at ikke noen skal bli sittende med alle...

Men, du kan bare skrive det ned i kalenderen med en gang, jeg kommer til gjøvik lørdag 6.des uansett jeg, for atte jeg har lyst tenk, så kan du selv finne ut om du vil/kan hilse på meg eller ikke. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man kan ikke ta alle selv, man får bare velge ett selv, såvidt jeg har forstått. Sikkert pga gullegg og diverse, at ikke noen skal bli sittende med alle...

Men, du kan bare skrive det ned i kalenderen med en gang, jeg kommer til gjøvik lørdag 6.des uansett jeg, for atte jeg har lyst tenk, så kan du selv finne ut om du vil/kan hilse på meg eller ikke. :icon_confused:

:shocked: Skremme meg sånn da gitt! :ermm:

Men, altså... da må vi finne et sted vi kan slippe pelsene løs! Falco, Buffy og Toiwo også! så det såh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp, det må vi. Jorde/fotballbane etc der det ikke er ALT for mye folk, og ikke helt oppi en vei, iallefall. Jeg må høre med sjærsten åssen det blir, om han gidda å kjøre og sånn, foratte ellers må jeg finne andre måter å dra med meg bikkja på. Han bor på Kapp, da. Jeg føler det er litt slemt å dra ham med rundt på ting som har med hund og sånn å gjøre når han mista sin collie i påsken i år, før jeg møtte ham, men, han har jo begynt å lure på å få seg en 'roya2' da, fordi han liker henne så godt. :icon_confused: Kanskje vi kan overtale ham til at aussie er tingen for ham? :P

Men nuh må jeg legge meg, jeg. Natta! :ermm: Prates i morra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp, det må vi. Jorde/fotballbane etc der det ikke er ALT for mye folk, og ikke helt oppi en vei, iallefall. Jeg må høre med sjærsten åssen det blir, om han gidda å kjøre og sånn, foratte ellers må jeg finne andre måter å dra med meg bikkja på. Han bor på Kapp, da. Jeg føler det er litt slemt å dra ham med rundt på ting som har med hund og sånn å gjøre når han mista sin collie i påsken i år, før jeg møtte ham, men, han har jo begynt å lure på å få seg en 'roya2' da, fordi han liker henne så godt. :icon_confused: Kanskje vi kan overtale ham til at aussie er tingen for ham? :P

Men nuh må jeg legge meg, jeg. Natta! :ermm: Prates i morra. :)

Yapp, du må få han med deg... *hostbridieblestoresøsterpåtirsdaghost* Så får du han intr i aussie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...