Gå til innhold
Hundesonen.no

Egg i signaturer!?

Silje

Recommended Posts

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
:D Oh noes! Vil ikke at den skal dø! Men er den liksom gjemt nå? :rolleyes2:

Yep! :D

Nå sitter jeg bare her å venter på at Min rosa (Kawanichi pink princess) og den oransje (som har ett femi navn.. Xena von Prada) Kan få bebis!

Skrevet

Lurer på mer, jeg! Når jeg går inn på Scroll, så er det jo liksom egga mine, også står det:

Dragon Name Type View Manage Get Code Views Unique Views Clicks

Hva er forskjell på Views, Unique Views og Clicks? (Lurer mest på hva Clicks er.) :D

Skrevet
Lurer på mer, jeg! Når jeg går inn på Scroll, så er det jo liksom egga mine, også står det:

Dragon Name Type View Manage Get Code Views Unique Views Clicks

Hva er forskjell på Views, Unique Views og Clicks? (Lurer mest på hva Clicks er.) :D

Har lurt på det samme... Regner med views er alle klikkene egget/dragen har fått... unique views er antallet forskjellige brukere som har klikket... clicks er jeg absolutt ikke sikker på...

To av mine babyer har fått vinger i løpet av natta...*jippiii* Håper de snart blir voksne, så en kan begynne med dette oppdrettet :rolleyes2: Har nå bestemt meg for kennelnavn også..hihi Jeg tenkte å døpe mine drager med to navn som har en forbokstav fra mor og en fra far og med kennelnavn "vom Light my Fire" ...og det burde jo ikke bli noe problem med huset fult av ildsprutende drager :D

Hilsen hun som absolutt ikke er hekta på noe sett og vis... :whistle:

Skrevet
Har lurt på det samme... Regner med views er alle klikkene egget/dragen har fått... unique views er antallet forskjellige brukere som har klikket... clicks er jeg absolutt ikke sikker på...

To av mine babyer har fått vinger i løpet av natta...*jippiii* Håper de snart blir voksne, så en kan begynne med dette oppdrettet :D Har nå bestemt meg for kennelnavn også..hihi Jeg tenkte å døpe mine drager med to navn som har en forbokstav fra mor og en fra far og med kennelnavn "vom Light my Fire" ...og det burde jo ikke bli noe problem med huset fult av ildsprutende drager :rolleyes2:

Hilsen hun som absolutt ikke er hekta på noe sett og vis... :D

Kennel er kult! Eller, heter det kennel når det er drager? :whistle: Anywayyys. Åssen vil dere avle, da? Like drager mot hverandre, bare? :/

Skrevet

Tror det er slik at clicks er når folk klikker på eggene, slik som fra dette forumet. Og uniqe views er hvr mange som ser på egget.. om man ser på et egg en gang så får det et uniqe view, og om du ser på det en gang til, så får det bare et view neste gang.

Det er slik egg kan bli syke tror jeg... om de får rundt seks ganger så mange views som uniqe views.

Skrevet

Q: What are clicks, views, and unique views?

A: Views, Unique Views, and Clicks are statistics that determine if your egg will hatch and if your hatchling will grow. Views are accumulated every time someone views the actual image of your egg/hatchling/adult. Unique Views are obtained in the same way, except only one unique view is given per egg per person. A "click" occurs when someone clicks on your egg in your signature or wherever you place it, and views the page that contains all of the information about your creature. As with Unique Views, clicks are only given once per person.

Kennel er kult! Eller, heter det kennel når det er drager? :D Anywayyys. Åssen vil dere avle, da? Like drager mot hverandre, bare? :/

Jeg vet ikke hvordan jeg vil avle... Håper bare jeg får av begge kjønn sånn at det er mulig. Så inntil jeg har en stamme så blir det vel helst rovavl uten tanke på om de passer sammen eller ikke :rolleyes2: :D:whistle:

Skrevet
Jeg vet ikke hvordan jeg vil avle... Håper bare jeg får av begge kjønn sånn at det er mulig. Så inntil jeg har en stamme så blir det vel helst rovavl uten tanke på om de passer sammen eller ikke :D :rolleyes2: :D

Hahahahahahahah, høres bra ut! Det er kjedelig når foreldrene er like. :whistle:

Skrevet
Mitt første avel blir forhåpentligvis mellom en oransje og rosa.. Men blir egget da enten eller?

Jeg tror det, elles så blir det av noe som mamman eller pappan til mamman eller pappan til egget er ? :D

(dustete forklart!)

- Men, uansett, så utrolig kul papirdragen ble! :rolleyes2:

Skrevet
Jeg tror det, elles så blir det av noe som mamman eller pappan til mamman eller pappan til egget er ? :D

(dustete forklart!)

- Men, uansett, så utrolig kul papirdragen ble! :rolleyes2:

Haha, skjønte det uansett! :D Håper det blir noe spennende noe av det egget...:whistle:

Skrevet
Det må vell være at de ikke kan formere seg ? :D

Edit: Tolket det feil! :rolleyes2:

Men jeg har sett sånne drager som er foreldre hos andre.. FREKT!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
    • Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...