Gå til innhold
Hundesonen.no

Egg i signaturer!?

Silje

Recommended Posts

Det spretter opp med egg i diverse signaturer her inne, hva ER detta da?

Her skal det klikkes forstår jeg, og eggene klekkes om det trykkes nok.... og sååååå!?

(og bare en liten hilsen fra sinte moderator Silje, husk å følge signaturreglene selv om dere pepprer signaturerne med eggerøre!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar
Det spretter opp med egg i diverse signaturer her inne, hva ER detta da?

Her skal det klikkes forstår jeg, og eggene klekkes om det trykkes nok.... og sååååå!?

(og bare en liten hilsen fra sinte moderator Silje, husk å følge signaturreglene selv om dere pepprer signaturerne med eggerøre!)

Åå nei! Ikke fjern noe før jeg har fått med meg hva dette er... Skjønner ikke helt hva du snakker om jeg.. døds nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Hva var disse signaturreglene igjen?

Og disse eggene... Aner ikke helt hva det er jeg, men de skal bli drager da er vel planen. Bare spent på hva som kommer ut av disse eggene jeg :ahappy: du må la de bli til de blir klekket da, så mistenker jeg at de forsvinner ganske fort allikevel jeg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå nei! Ikke fjern noe før jeg har fått med meg hva dette er... Skjønner ikke helt hva du snakker om jeg.. døds nysgjerrig!

Det er egg overalt jo!! som tigger om å bli trykket på!

Og når man trykker står det tåredryppende ting som "om 5,07 dager dør dette egget om det ikke har klekket"!

Her blir man påtrykket dårlig samvittighet i tillegg, noe som gjør at jeg sitter å klikker på samtlige egg i ren sympati og empati!

Hersens egg.... fine farger har de og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egg overalt jo! som tigger om å bli trykket på!

Og når man trykker står det tåredryppende ting som "om 5,07 dager dør dette egget om det ikke har klekket"!

Her blir man påtrykket dårlig samvittighet i tillegg, noe som gjør at jeg sitter å klikker på samtlige egg i ren sympati og empati!

Hersens egg.... fine farger har de og...

*flîre*^tror du liker dem litt jeg :ahappy:

Jeg har litt lyst på, men da jeg så dette med antall dager til døden så ble jeg litt betenkt.. vil ikke ha på samvittigheten at jeg har drept en dragebaby liksom :ahappy:

Bare husk at det blir for mye om dere har både banner og egg!

*fnise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig skjult misunnelse, Silje? :ahappy:

næææhei... har ikke lyst på de søte eggene med fine farger som pirrer nysgjerrigheten min, for HVA skuler seg inni der!? og jeg ser at dine har sprekker i, betyr det at babyen snart kommer ut!?

Kjenner jeg blir litt babysyk av detta i tillegg! oooooh det er så mange skjulte ting i detta her!

*trykke litt på MrsPowers egg sånn at de kanskje klekkes*

dyttdyttdytt.... ingenting skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen får man dissa eggene da? Fikk bare at siden var "error" nå jeg klikka på "get one".. Og det kommer jo ikke no drage noe sted som jeg kan få titte på??

Gidder ikke sitte å ruge i mangfoldige dager om det ikke blir en skikkelig duganes drage ut av det asså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det noe om eggerøre i signaturreglene da ? :ahappy:

Åssen får man dissa eggene da? Fikk bare at siden var "error" nå jeg klikka på "get one".. Og det kommer jo ikke no drage noe sted som jeg kan få titte på??

Gidder ikke sitte å ruge i mangfoldige dager om det ikke blir en skikkelig duganes drage ut av det asså..

Hvis du trykker på egget i signaturen min med et symbol på og så trykker videre på navnet til faren til egget får du se en fin sølv drage .. Ellers er det bare å gå inn på siden på nytt hvis det ikke er flere egg igjen når du ser første gangen :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at hele RP-forumet jeg er medlem av var proppa fult av slike egg for ca. 1/2 år siden.

Tror det er nærmere et år... :P

Kanskje en smule irriterende?

+1 :D

Altså, nå er sikkert jeg stokk dum.. Men åssen tjener folk penger på at vi SER på sida dems? Så lenge ingen klikker på bannere de har der inne?

Klart det er business. Dess mer trafikk dess flere sponsorer dess mer penger. De færreste gjør noe uten å få noe igjen for det. Så ja, alle bortsett fra brukerne tjener nok penger på dette. Men det er jo en grei nok sak det, jeg kritiserer ikke folk som er smarte. Når man i tillegg klarer å tjene penger på virtuelle egg så står det jo respekt av sånt. Skal ikke si så mye jeg. Jeg ga i min tid hampsterdance ganske mange hits. :icon_cry: Den gangen hampsterdance var hampsterdance da, nå er de jo blitt helt kommerse. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke si så mye jeg. Jeg ga i min tid hampsterdance ganske mange hits. :D Den gangen hampsterdance var hampsterdance da, nå er de jo blitt helt kommerse. :icon_cry:

Oooh hampsterdance, hadde helt glemt det. *Mimrer tilbake til da jeg satte startsidene på alle dataene på skolens datarom til det* Vi hadde klasserom rett ved siden av og lyden gikk rett in *mimrer litt til* x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...