SusanneL Skrevet 12. November 2008 Rapporter Share Skrevet 12. November 2008 For de som liker dyr... og vin.... (http://www.dyrebeskyttelsenhordaland.org/visArtikkel.aspx?artid=406) Skål! Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. November 2008 Rapporter Share Skrevet 12. November 2008 Denne skal jeg kjøpe når den kommer. Dere skal få rapport om den var god. Og den MÅ vi jo bare ha i campingvognene våre i sommer Susanne! Skal du til Ånnaboda forresten? (Vet ikke helt hva det har med rødvin å gjøre men ... ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 13. November 2008 Rapporter Share Skrevet 13. November 2008 Nei, så stilig Fint tiltak synes jeg. Jeg som ikke bryr meg nevneverdig om hvordan vinen smaker (jeg liker ikke rødvin så godt og smaker ikke forskjell på de ulike typene, men drikker det nå og da) burde jo kunne kjøpe denne for å støtte en god sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar