Gå til innhold
Hundesonen.no

Hallo alle sammen!


SiriEveline

Recommended Posts

Hvor skal jeg starte?

Jeg er en jente på 19år.. jeg vet at noen har trodd at jeg er gutt pga nicket (men det skulle egentlig være navnet på hunden min, men så ble det tispe istedenfor).

Så akkurat for tiden bor jeg hjemme hos familien med en kleiner münsterlander. Men allerede på fredagen flytter jeg for meg selv (eller med en venninne da) på leilighet. Da jeg har ventet på en mulighet for å skaffe meg en egen hund lenge nå var dette sjansen (ønsket om to hunder på en gang hjemme var ikke så stort). Så etter en telefonsamtale med en oppdretter av Phalene fant jeg ut at dette var rasen for meg, og kjønnet det var tispe. Jeg var veldig usikker på om jeg ville ha en helt hvit og sort hund, men da dukket lille Tinka opp. Hun er riktignok mye sort men har noen brune tegn i ansiktet og en bitteliten hvit flekk rundt snuten.

Så dette er da hunden jeg skal motta rundt den 12. desember!

Hmm, kanskje på tide å fortelle videre om meg. Som sagt jeg skal flytte ut nå, og jeg er også student for tiden men tar et ganske avslappende studie. Tja, ellers er jeg vel en glajente som elsker dyr, da spesielt hunder og hester.

Men dere er hjertelig velkommen til å komme med spørsmål! Og andre som har Phalener hadde det vært kjempemorsomt å komme i kontakt med, da jeg er helt ny på rasen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...